میدان‌های ولیعصر(عج) و هفت‌تیر هم زیرگذردار می‌شوند

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/شهردار منطقه شش تهران با اشاره به تلاش شهرداری برای مناسب‌سازی چهار راه ولیعصر (عج) برای معلولین، گفت: آسانسور زیرگذر تا دو هفته دیگر راه‌اندازی می‌شود.

به گزارش ممتاز ؛ عظیم بابایی در گفت‌وگو با ایسنا گفت: آسانسور این زیرگذر از هفته آینده به صورت آزمایشی تست و راه‌اندازی می‌شود و دو هفته دیگر به صورت قطعی مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد.

وی در خصوص افتتاح دومین آسانسور این زیرگذر، گفت: آسانسور دوم بستگی به زمان افتتاح ایستگاه خط سه مترو دارد و بعد از افتتاح این ایستگاه راه‌اندازی می‌شود.

بابایی با تاکید بر تاثیر مثبت این زیرگذر بر ترافیک منطقه گفت: شهروندان کم‌کم عادت کرده‌آند و آموزش دیده‌اند و تردد در چهارراه ولیعصر(عج) روان شده و تا حدود ۳۵ درصد از ترافیک کم و سرعت عبور ماشین‌ها بسیار شده است. در عین حال یک محیط مدرن و شیک در زیرگذر فراهم شده که کارهای فرهنگی نیز در آن انجام می‌شود.

وی تاکید کرد: با توجه به تجربه خوبی که از زیرگذر چهارراه ولیعصر (عج) بدست آوردیم طرح‌های دیگری برای افتتاح زیرگذرهای دیگری در میدان هفت‌تیر و میدان ولیعصر (عج) داریم که در مرحله اول باید مصوبه شورا را برای آنها کسب کنیم اما مطالعات اولیه انجام شده و در صورت تایید و تخصیص اعتبار لازم توسط شورا کار را آغاز خواهیم کرد.

شهردار منطقه شش افزود: در چهارراه ولیعصر (عج) عابرین پیاده تا ۹۹٫۵ درصد ساماندهی شده‌اند و ۰٫۵ درصد باقیمانده هم ناآشنا می باشند. امیدواریم ساختمان ضلع شمال شرقی و جنوب غرب قرینه بشوند و نورپردازی چهار راه نیز به زودی انجام شود تا این چهار راه سامان پیدا کرده و از نظر بصری هم با تالار شهر هماهنگی پیدا کند.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.