میدان هروی تهران به نام «سوسنگرد» نامگذاری شد

از سال ۸۶ تا سال ۹۰ بیش از ۱۵۰۰ معبر فاقد نام و جدید الاحداث منطقه طی یک طرح جهادی نامگذاری شد و در حال حاضر معبر فاقد نامی در منطقه وجود ندارد.

.مدیر روابط عمومی شهرداری منطقه چهار از نامگذاری میدان هروی به نام سوسنگرد خبر داد.
 
به گزارش ایلنا، پیمان ضیایی با اعلام این خبر و با بیان اینکه پاسداشت حرمت خون شهدا و یادآوری دلاوری‌های حماسه سازان ۸ سال دفاع مقدس، مهم‌ترین رویکرد مدیریت شهری تهران در نامگذاری معابر و میادین به نام شهدای والامقام است گفت: یادآوری و زنده نگه داشت خاطرات دفاع مقدس اقدام مؤثری است که می‌تواند علاوه بر خشنودی شهدا و امام شهدا، نوجوانان و جوانان امروزی را با دوران جنگ تحمیلی و ۸ سال دفاع مقدس آشنا کند.
 
وی با اشاره به نامگذاری بیش از ۱۵۰۰ معبر منطقه ۴ طی ۴ سال اخیر گفت: از سال ۸۶ تا سال ۹۰ بیش از ۱۵۰۰ معبر فاقد نام و جدید الاحداث منطقه طی یک طرح جهادی نامگذاری شد و در حال حاضر معبر فاقد نامی در منطقه وجود ندارد.
 
ضیایی اضافه کرد: در سال جاری نیز ۱۵ معبر به نام شهدای والامقام نامگذاری شد و تغییر نام ۹ معبر نیز در انتظار تایید شورای اسلامی شهر تهران است.
 
دبیر کمیسیون نامگذاری شهرداری منطقه چهار با اشاره به تغییر نام میدان هروی افزود: بر اساس مصوبه شورای اسلامی شهر تهران در تاریخ۹۰/۹/۰۲۰ مصوب چهارصد و بیست و یکمین جلسه رسمی علنی –عادی «می‌دان هروی واقع در محدوده منطقه ۴ شهرداری تهران به نام سوسنگرد» نامگذاری شد.
 
وی در ادامه خواستار تعامل بیشتر شهروندان منطقه در حفظ و نگهداری از تابلوهای اسامی معابر شد و گفت: شهروندان می‌توانند پیشنهادات خود را جهت تغییر نام معابر منطقه ۴ به روابط عمومی شهرداری این منطقه ارایه نمایند.


Tabnak.IR | تابناک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.