میراندا کر زیباترین مانکن معروف و شوهرش در استرالیا +عکس

“میراندا کر” شبی را در سیدنی با “ارلاندو بلوم” خوش گذراند مشاغل این دو، آنها را به سراسر جهان می برد.اما دیشب آنها در سیدنی توقف کردند تا یک غروب را در آنجا خوش بگرانند.به گزارش پارس ناز میراندا که سخنگوی شرکت هواپیمایی “کانتز” استرالیا می باشد، مشغول آخرین دستاورد این شرکت است. او که ۲۹ سال سن دارد به خاطر انجام وظیفه خود در مراسمی که قرار بود در آن به سخنرانی بپردازد لباسی ساده با کمربندی مشکی پوشیده بود.

www.parsnaz.ir - میراندا کر زیباترین مانکن معروف و شوهرش در استرالیا +عکس

او مدل موی دم اسبی زیبای داشت و همچنین گوشواره ای زیبا و حلقه ای گران قیمت در انگشت داشت. از طرف دیگر ارلاندو لباس های خود را با میرندا ست کرده و مشکی پوشیده بود.آن دو در حالی که به جمعیت لبخند می زنند  به عنوان یک زوج از ماشین خارج شدند.اما ظاهرا روند کاری این زوج برای مدت کوتاهی با مشکل مواجه شده است، میراندا در خانه اپرا سیدنی هدف از اعتصابی بزرگ را بیان کند.

www.parsnaz.ir - میراندا کر زیباترین مانکن معروف و شوهرش در استرالیا +عکس

“کر” در حال حاضر به عنوان یک بومی استرالیا در حال انجام وظیفه ی سخنگو بودن خود می باشد.و در مبارزات شرکت کانتز سعی دارد مارک محلی “دیوید جونز” و مارک “کورا ارگانیک” را ترویج دهد.دیروز هنرپیشه ۳۵ ساله ارباب حلقه ها در کنار میراندا شبی زیبا و به یاد ماندنی برای خودشان خلق کردند. این زوج در سال ۲۰۱۰ ازواج کردند و اولین پسرشان در سال ۲۰۱۱ به دنیا آمد.
www.parsnaz.ir - میراندا کر زیباترین مانکن معروف و شوهرش در استرالیا +عکس

تهیه و ترجمه : گروه خبری پارس ناز


اختصاصی پارس ناز

  جذابترین و معروفترین مانکن کشور اسپانیا + عکس
  خبرسازترین چهره در مسابقات زیباترین دختر دنیا + تصاویر
  عکس هایی از مادران سوپر مدل معروف جهان


پارس ناز بزرگترین مرجع سایت تفریحی و سرگرمی فارسی زبانان جهان

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.