میرتاج الدینی: رییس جمهور در مراسم سوگواری چاوز کاملا آداب اسلامی را رعایت کرد

۲۱م اسفند ،

IMAGE634627461005621292.jpg

معاون رییس جمهوری در خصوص انتشار یافتن عکس رییس جمهوری با مادر هوگوچاوز، تصریح کرد: احمدی‌نژاد به مادر چاوز تسلیت گفت، اما عکس انتشار یافته در پایگاه اینترنتی‌ها و مصافحه صورت گرفته را تکذیب می‌کنم و آقای احمدی نژاد در مراسم کاملا آداب اسلامی را رعایت کرد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه قم، حجت الاسلام والمسلمین سیدمحمد رضا میرتاج الدینی در حاشیه همایش تجلیل از علمای بلاد در گفت‌وگو با خبرنگاران با انتقاد از شیطنت بعضی از رسانه‌ها، تصریح کرد: متأسفانه بعضی مجموعه‌ها و پایگاه اینترنتی‌های خبری به دنبال حاشیه سازی و اصلی کردن مسائل فرعی می باشند و تلاش دارند حاشیه‌ها را پررنگ تر از متن کنند.

معاون رییس جمهوری با تأکید بر این‌که بعضی به دنبال انحراف افکار عمومی از محتویات اصلی حضور رئیس جمهور در مراسم سوگواری هوگو چاوز می باشند، افزود: این در حالی است که سفر رئیس جمهور کشورمان به ونزوئلا و شرکت در مراسم تشییع پیکر هوگو چاوز آثار جهانی گسترده‌ای در پی دارد.

وی، با بیان این‌که من و آقای صالحی در آنجا حضور داشتم و چنین چیزی صحت نداشته است، ادامه داد: دکتر احمدی نژاد نماینده جمهوری اسلامی ایران در ونزوئلا بود و انتشار یافتن اینگونه عکس‌ها جهت تحت الشعاع قرار دادن حضور ایشان در این کشور است.

میرتاج الدینی که در سفر به ونزوئلا رییس جمهور را همراهی می‌کرد، گفت: حضور رئیس جمهوری در این مراسم نقش و جایگاه انقلاب اسلامی را به دنیا نشان داد به ویژه آنکه جمهوری اسلامی ایران به حیات خلوت آمریکا راه پیدا کرده است.

میر تاج الدینی، اضافه کرد: زمانی که نام احمدی نژاد خوانده شد همه یک صدا ابراز احساسات کردند، حتی در مسیری که به طرف جایگاه می‌رفتیم مردم شور و هیجان بی نظیری را از خود به نمایش گذاشتند و همگی اینها گویای نفوذ ملت ایران است در نزد ملت ونزوئلا است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.