میزبانی شهر فرشتگان از چهره‌های سرشناس سینمای جهان

۲۱خردادماه،

همزمان با آغاز به کار نوزدهمین دوره فستیوال فیلم لس‌آنجلس

نوزدهمین دوره فستیوال بین‌المللی فلیم لس‌آنجلس به عنوان یکی از معتبرترین فستیوال‌های سینمایی جهان، در حالی از فردا شب در شهر فرشتگان آغاز به کار می‌کند که بر اساس اعلام برگزارکنندگان این دوره، امسال طی ۱۰ شب برگزاری این فستیوال بیش از ۲۰۰ فیلم بلند، کوتاه و ویدئویی روی پرده می‌رود.

به گزارش سرویس بین‌الملل هنرآنلاین، بر اساس برنامه اعلام شده در پایگاه اطلاع‌رسانی نوزدهمین دوره فستیوال بین‌المللی فلیم لس‌آنجلس، فردا (۱۲ جون، ۲۲خردادماه) و در نمایش ویژه قبل از فستیوال فیلم سینمایی “مردی از فولاد” ساخته زک اسایدر روی پرده می‌رود و پس‌فردا (۱۳جون، ۲۳ خردادماه) با نمایش فیلم “من بسیار هیجان زده‌ام” ساخته پدرو آلمادوار، کارگردان شناخته شده و مطرح اسپانیایی، به عنوان فیلم افتتاحیه، با حضور نوزدهمین دوره فستیوال فیلم لس‌انجلس به طور رسمی آغاز به کار می‌کند.

همچنین در مراسم افتتاحیه این دوره فستیوال فیلم لس‌آنجلس از سینماگران مطرحی همچون؛ دیوید ممت، ریکی جی، دیوید اوراسل و اسپایک جونز تقدیر بعمل خواهد آمد.

پس از آغاز رسمی فستیوال فیلم لس‌آنجلس، سه روز اول این فستیوال به عنوان “روز خانواده” نامگذاری شده و طی این روزها خانواده‌ها می‌توانند به صورت رایگان با مراجعه به سالن‌های سینما از فیلم‌های روی پرده دیدن کنند.

نوشته پایگاه اطلاع‌رسانی فستیوال لس‌آنجلس www.filmindependent.org، این فستیوال امسال با نمایش فیلم “راه، راه برگشت” ساخته مشترک نات فاکسون و جیم راش با نقش‌آفرینی استیو کارل در روز ۲۳ ماه جون ۲۰۲۴ (۲ تیرماه) به کار خود پایان می‌دهد.

انتهای پیام/۳۲/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.