میزبانی نشست علمی سومین کنگره شعر مقاومت به تبریز رسید

به گزارش خبرنگار مهر، اولین نشست علمی تخصصی پژوهشی سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی ۲۷ تیرماه در دانشکده ادبیات دانشگاه تبریز با حضور جمعی از استادان این دانشگاه  برگزار می‌شود.

 بهروز اثباتی و  نصرت‌الله صالح نژاد دبیر اجرایی به همراه چند تن از مسئولان کمیته علمی در این نشست حضور خواهند داشت.

بهروز اثباتی در این نشست از چگونگی برگزاری کنگره و داوری آثار ارسالی توضیحاتی را ارائه خواهد کرد.

همچنین دو نشست تخصصی – علمی دیگر این کنگره تا پیش از برگزاری کنگره به میزبانی تهران و استان سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.

سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی تا ۱۵ شهریور به پذیرش آثار ارسالی خواهد پرداخت و مراسم اختتامیه آن نیز ۱۳ آبان‌ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

این کنگره با اهداف بررسی و تبیین مبانی علمی و فرهنگی- هنری شعر مقاومت در ایران و جهان، شناسایی و معرفی آثار برجسته در حوزه شعر مقاومت بین الملل و بیداری اسلامی، تعامل شاعران مقاومت ایران و جهان، زمینه سازی برای آفرینش و گسترش شعر مقاومت بین الملل و بیداری اسلامی، انتشار آثار برگزیده به زبان‌های مختلف با موضوع مقاومت بین الملل و بیداری اسلامی و در بخش‌های شعر، پژوهش، نقد، یادداشت، مقاله و پایان‌نامه برگزار می‌شود.

فراخوان سومین کنگره شعر مقاومت بین‌الملل اسلامی در ۱۲ محور اعلام شده است و علاقه مندان می‌توانند برای شرکت آثار خود را به دبیرخانه این کنگره از طریق نشانی پستی تهران، خیابان حافظ شمالی، بن بست وحدت، بنیاد روایت، طبقه سوم، ستاد برگزاری کنگره و پست الکترونیکی resis. poetry@yahoo.com ارسال کنند.
 


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.