نادال و دل پوترو به دیدار پایانی راه یافتند

۲۶م اسفند ،

نادال در دیدار مرحله نیمه نهایی رقابت های تنیس مسترز ایندین ولز به مصاف توماس بردیچ از جمهوری چک رفت و در پایان دو ست با نتایج شش بر چهار و هفت بر پنج بر تنیس باز شماره شش جهان غلبه کرد.

نادال به سبب مصدومیت از ناحیه زانوی راست هفت ماه از میادین دور بود و این غیبت به سقوط جایگاه او در رده بندی جهانی به رده پنجم منجر شد.

دل پوترو در دیدار دیگر مرحله نیمه نهایی ایندین ولز به مصاف نواک جوکوویچ تنیس باز شماره یک جهان رفت و به رغم واگذاری ست اول با نتیجه شش بر چهار به جوکوویچ در ست های دوم و سوم با نتیجه شش بر جهار به برتری رسید و اولین شکست فصل را به جوکوویچ تحمیل کرد.

به گزارش خبرگزاری فرانسه از ایندین ولز، این دیدار در مجموع دو ساعت و چهل و هشت دقیقه طول کشید.

به این ترتیب دول پوترو فاتح رقابت های تنیس آزاد آمریکا در سال دو هزار و نه ، که روز جمعه نیز در مرحله یک چهارم پایانی بر اندی ماری (تنیس باز شماره سه جهان) غلبه کرده بود، حریف رافائل نادال در دیدار پایانی رقابت های ایندین ولز شد.

جوکوویچ از سی و یکم اکتبر (یعنی شکست در دور دوم رقابت های مسترز پاریس-برسی در مقابل سام کری آمریکایی) تا کنون شکست نخورده بود و بیست و دو پیروزی متوالی داشت که از این تعداد هفده پیروزی به فصل جاری رقابت های تنیس مربوط است.وی همچنین در این زمان سه عنوان قهرمانی در رقابت های مسترز لندن، آزد استرالیا و تنیس دبی کسب کرده است.

جوکوویچ پیش از این نیز از دسامبر دو هزار و ده تا ژوئن دو هزار و یازده ، چهل و سه پیروزی متوالی داشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.