نادر قاضی​پور: لاریجانی یک مدیر خوب و لایق است/آقای ابوترابی نایب رئیسی با شخصیت و باهنر هم مرد قانون است

نادر قاضی​پور نماینده منتخب مردم ارومیه در مجالس هشتم و نهم در گفت​وگو با خبرآنلاین، در پاسخ به سوالی که به عملکرد هیات رئیسه مجلس کنونی اشاره داشت، گفت: آدم باید وجدان داشته باشد و به گفته​اش اعتقاد داشته باشد و بداند که باید در آینده جوابگوی حرف​هایش باشد. من با علم به این موضوع می​گویم که عملکرد مجلس هشتم در حوزه کارگری و رایگان کردن گاز و برق و آب مساجد وحسینیه​های روستایی و دفاع از حق مسلم هسته​ای و تقویت بنیه دفاعی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، مجلسی پرشور و هیجان و ولایت​مدار بود.

وی با بیان اینکه شخص لاریجانی یک مدیر خوب و لایق بود که توانست با وجود چالش​هایی که برخی به وجود می​آوردند، مجلس را به نحو احسن اداره کند، افزود: بقیه اعضای هیات رئیسه هم خوب بودند. آقای حجت الاسلام ابوترابی​فرد، نایب رئیسی بسیار با ادب و با شخصیت بود و باهنر هم که مرد قانون است و به همه قوانین آشناست و آنها را حفظ است.

عضو کمیسیون صنایع با بیان اینکه مجلس هشتم، مجلسی مردمی و باز بود، افزود: به همین دلیل نمایندگان در دفاع از حقوق مردم با آزادی عمل رفتار می​کردند. به همین دلیل بعد نظارت در مجلس هشتم از هفت دوره گذشته بیشتر بود.

قاضی​پور قرائت گزارشات تحقیق و تفحص متعدد در مجلس هشتم را شاهد مدعای خود دانست و ادامه داد: بنده عضو هیات تفحص از مخابرات، معادن و سایپا بودم و علاوه بر این​ها چندین گزارش تفحص دیگر هم در مجلس هشتم خوانده شد که گویای پویایی مجلس هشتم در بعد نظارتی بود.

این نماینده اصولگرا در پاسخ به سوالی که به ترکیب فراکسیون​های آتی در مجلس نهم اشاره داشت، نیز گفت: همه عالم می​دانند که اگر گروه رقیب، حضور قوی داشته باشد، انشعابی ایجاد نمی​شود. اما اگر رقیب قوی نداشته باشند، دچار چند شاخه خواهند ​شد. فراکسیون اصولگرایان در مجلس نهم نیز تابع همین قاعده است. اما نمی​توانم پیش​بینی کنم که به چند فراکسیون و با چه عناوینی منشعب می​شود.

نماینده ارومیه در پایان گفت که به عنوان یک نماینده شهرستانی، دغدغه امور کارگری و کشاورزی دارد و به همین دلیل درگیر امور سیاسی فراکسیون​ها نمی​شود.

/۲۹۲۹

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.