«ناصر حجازی» به دنبال کارگردان

جام جم آنلاین: همسر «ناصر حجازی» از انصراف حسن فتحی از ساخت مستند زندگی این ورزشکار خبر داد و مازیار میری را به‌عنوان یکی از گزینه‌های احتمالی برای کارگردانی این فیلم مستند معرفی کرد.

بهناز شفیعی همسر زنده‌‌یاد ناصر حجازی با اعلام این خبر، با انتقاد از حسن فتحی مبنی‌بر انصراف این کارگردان از ساخت مستند زندگی این ورزشکار به مهر گفت: طبق صحبت‌های انجام شده با آقای فتحی قرار بر این بود که فیلم مستند زندگی ناصر حجازی را ایشان بسازند. در همان صحبت اولیه فتحی گفت که سریال زمانه را هم برای شبکه یک سیما در حال ساخت دارد.

او افزود: به همین دلیل قرار شد پس از پایان ساخت این سریال، مستند زندگی حجازی را آغاز کند؛ ولی متاسفانه  فتحی در ارائه پاسخ روشن مبنی‌بر این‌که چه زمانی کار سریال را به پایان می‌رساند، ساخت پروژه را به تاخیر انداخت و در نهایت پس از شش ماه انتظار، خبر از انصراف از ساخت این مستند داد.

شفیعی در ادامه گفت: پس از اعلام نهایی آقای فتحی، با کارگردان‌های دیگری چون کیانوش عیاری به مذاکره نشستیم که ایشان هم گفت سریالی در دست ساخت دارد که تصویربرداری آن شش ماه به طول می‌انجامد و پس از آن مستند ناصر را می‌سازد. اما زمانی که عیاری اعلام کرد بسیار دیرهنگام بود و بنده اصرار دارم که این فیلم تا آذرماه که سالگرد تولد ناصر است ساخته شود.

همسر زنده ‌یاد ناصر حجازی در ادامه صحبت‌های خود با اشاره به مذاکرات اولیه با مازیار میری برای ساخت این مستند، گفت: به‌واسطه یکی از دوستان صحبت ابتدایی با میری برای ساخت این مستند انجام شده ولی هنوز پاسخ قطعی از سوی وی ارائه نشده است و همچنان با وسواس دنبال کارگردانی می‌گردم که توانایی ساخت این مستند را داشته باشد.

او در پایان افزود: پیش از این کیومرث پوراحمد دوست داشت این مستند را بسازد اما به دلیل ناآشنایی و بی‌علاقگی به فوتبال از ساخت آن منصرف شد. ساختار این مستند به گونه‌ای است که هیچ بازیگری به جای ناصر بازی نمی‌کند بلکه یک راوی با پیشکسوتان فوتبال درباره حجازی صحبت می‌کند.


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.