ناظر AFC اشتباهات علیه سپاهان را پذیرفت

بینا- مدیر عامل باشگاه سپاهان با اعلام اینکه گزارش ناظر AFC نشان می دهد تیم داوری اشتباهات تاثیرگذاری در تعیین نتیجه بازی با الاهلی داشت،گفت: بلافاصله بعد از این بازی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعتراض کردیم چرا که این اشتباهات پیروزی را از ما گرفت.

علیرضا رحیمی در گفتگو با مهر، در خصوص دیدار تیم های فوتبال الاهلی عربستان و سپاهان و همچنین آخرین وضعیت تیم سپاهان در رقابت های لیگ برتر ضمن بیان مطلب فوق گفت: متاسفانه ما در بازی با تیم الاهلی شاهد اتفاقی نادر در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بودیم و آنهم به اخراج دروازه بان تیم ما و اعلام پنالتی به سود تیم الاهلی باز می گشت.

وی در همین خصوص افزود: این موضوع در حالی اتفاق افتاد که هیچ برخوردی بین دروازه بان ما و مهاجم الاهلی اتفاق نیفتاده بود. این اتفاق باعث شد که کار ما با ۱۰ نفره شدن در زمین تیم الاهلی خیلی سخت شود با این حال حتی شانس بردن را نیز داشتیم که ادامه تصمیمات اشتباه تیم داوری مانع از این شد که به این مهم دست پیدا کنیم.

مدیرعامل سپاهان تاکید کرد: ما بلافاصله اعتراض خود را به طور رسمی به کنفدراسیون فوتبال آسیا اعلام کردیم اما نکته مهم این است که گزارش ناظر بازی به AFC نشان می دهد که داور سه بار به اشتباه آفساید بازیکنان سپاهان را اعلام کرد و همچنین در مورد اعلام پنالتی به سود تیم الاهلی نیز مرتکب اشتباه شد. مطمئن باشید ما نیز برای داور بازی با الاهلی در AFC پرونده درست می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از کارشناسان اعتقاد دارند که تیم کرانچار ۱۰ نفره بازی کردن را بلد نبود، گفت: اگر این بازی دیدار رفت بود ما تاکتیکی اتخاذ می کردیم که گل های بیشتری نخوریم و حتی یک گل خورده را نیز جبران کنیم اما چون بازی برگشت بود و از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا حذف می شدیم بنابراین کادر فنی تیم بازی با ریسک بالا را در دستور کار قرار داد.

رحیمی در همین خصوص تصریح کرد: به نظر من این روش بازی جواب داده بود و حتی سه بار جواهر سوکای در موقعیت ضد حمله قرار گرفت که کمک داور به اشتباه آفساید وی را اعلام کرد. در چنین شرایطی چه کاری از دست کادر فنی بر می آید؟

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که آیا با وجود حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بازهم از عملکرد کرانچار رضایت دارید، تاکید کرد: ما از عملکرد کرانچار رضایت داریم و با وجود حذف از رقابت های لیگ قهرمانان همچنان از وی حمایت می کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا خود شما نیز فکر می کردید سپاهان چنین شکست سنگینی را مقابل الاهلی بخورد گفت: بازی در رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیا بویژه در مراحل بالا کار بسیار سختی است. هرچند که ما در این فصل تیم را برای قهرمانی در رقابت های لیگ قهرمانان آسیا بسته بودیم اما اشتباهات تاثیر گذار تیم داوری در بازی با الاهلی باعث شد که نتوانیم به موفقیت دست پیدا کنیم. مطمئن باشید حذف از رقابت های لیگ قهرمانان آسیا به هیچ وجه برروحیه بازیکنان ما در رقابت های لیگ برتر تاثیر نگذاشته است.

مدیرعامل باشگاه سپاهان در پاسخ به این پرسش که احمد جمشیدیان طی مصاحبه ای اعلام کرده بود که به دلیل مسائل غیر فنی قصد جدایی از سپاهان را در نیم فصل دارد و حتی در این خصوص با شما نیز مذاکره کرده، گفت: این موضوع به هیچ وجه صحت ندارد و در نیم فصل هیچکدام از بازیکنان سپاهان از تیم جدا نخواهند شد ضمن اینکه بنا به نیاز کرانچار حتی تیم را نیز تقویت خواهیم کرد.

وی در پاسخ به این پرسش که برخی از بازیکنان تیم از نقش پررنگ مرزبان در تعیین ارنج و انجام امور اجرایی تیم ناراحت هستند، گفت: در هرتیمی سرمربی باید پاسخگوی کارها و تصمیمات خود باشد و در تیم ما نیز کرانچار از این قائده مستثنی نیست. ما اصلا نمی خواهیم وارد مسائلی مانند نحوه کار و تعامل کرانچار با مرزبان شویم و این موضوع فقط به خود سرمربی تیم ربط دارد. بنابراین سرمربی تیم در امور نقل و انتقال بازیکن ، انتخاب همکاران خود در کادر فنی تیم و سایر امور اجرایی تیم حرف اول و آخر را باید بزند.

رحیمی در خصوص انتظار هواداران سپاهان از این تیم در رقابت های لیگ برتر گفت: هواداران سپاهان همیشه و حتی در بدترین شرایط از تیم خود حمایت کرده اند، آنها باید بدانند که همچنان سپاهان از مدعیان اصلی کسب عنوان قهرمانی در رقابت های لیگ برتر است و ما می خواهیم برای رسیدن به این هدف در ادامه رقابت های لیگ برتر نتایج خوبی را کسب کنیم.

RSS

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.