ناکامی ها ادامه پیدا کند، تغییراتی در تیم ایجاد می‌کنیم

حسین جباری زاده از روند ناکامی های تیم آلومنیوم ابراز نارضایتی کرد و اظهار داشت: در صورت تداوم این مسئله به طور حتم در تیم تغییرات کلی انجام می دهیم.

 

حسین جباری زاده مدیرعامل باشگاه آلومینیوم هرمزگان در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران گفت: تیم فوتبال آلومینیوم هرمزگان بازی های بسیار با کیفیتی را علی رغم نخستین حضور در رقابت های لیگ برتر به نمایش می‌گذارد ولی متاسفانه نتیجه‌ی لازم و مناسبی را تاکنون دراین رقابت ها کسب نکرده ایم اما به طور حتم در دیدار مقابل مس کرمان در هفته‌ی هفتم طلسم ناکامی هایمان شکسته می شود و در مقابل هواداران تیم با سه امتیاز دیدار زمین ورزشگاه خلیج فارس هرمزگان را ترک می‌کنیم.

وی ادامه داد: بازیکنان آلومینوم تمام تلاش خود جهت کسب نتیجه‌ی لازم بکار می‌گیرند اما متاسفانه در زدن ضربه‌ی آخر بی دقتی می ‌کنند به هر حال از عملکرد آنها به طور کامل رضایت دارم و امیدوارم که شرایط تیم از بازی مقابل مس کرمان به طور کامل متفاوت شود با پیروزی که در دیدار فردا بدست ‌می آوریم از لحاظ روحی – روانی نیز در شرایط مناسبی قرار گیریم تا در دیدارهای هفته‌ی آتی تیم پیروز میدان باشیم.

جباری زاده افزود: در شرایط فعلی تصمیم به ایجاد تغییرات در تیم نداریم اما اگر روند ناکامی های تیم در دیدارهای آتی نیز همینگونه ادامه یابد به طور حتم تغییرات کلی ایجاد می‌کنیم تا شرایط و زمینه ی بقاء تیم آلومینیم در رقابت های لیگ برتر را ایجاد و فراهم کنیم.

مدیرعامل آلومینیوم تصریح کرد: در صورت تغییرات به هیچ عنوان قصد تغییر در یک سمت و پست خاصی را نداریم و اگر مجبور به اتخاذ چنین تصمیمی شویم به طور حتم در پست و سمت های مختلف تغییرات ایجاد می کنیم و بازیکنانی را  از تیم جدا و تعدادی را نیز برای حضور در آلمینیوم جذب می‌کنیم.

جباری زاده خاطرنشان کرد: در شرایط کنونی اعضاء بازیکنان تیم با قدرت به فعالیت خود ادامه می‌دهند و به طور حتم برنده دیدار هفته هفتم خواهیم بود./ق

 


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.