نامجو مطلق: وضعیت بدتر می‌شود

  مجید نامجو مطلق در گفتگو با خبرنگار مهر با تاکید بر اینکه افت فوتبال ایران و کیفیت فنی بازیکنان کاملا مشخص است، تصریح کرد: فوتبال ما سال به سال پسرفت می‌کند. در دوره ما به جای پول، انگیزه‌ها فراوان بود. همه تلاش می‌کردند به تیم ملی برسند. اگر یک بازیکن دو هفته بد کار می‌کرد ۱۰ بازیکن دیگر وجود داشتند که جای او را بگیرند. رقابت بازیکنان در آن سال‌ها شدید بود.

وی خاطرنشان کرد: در دهه شصت و هفتاد تیم‌ها بازیکن می‌ساختند. آنها در زمین‌های خاکی دنبال بازیکنان مستعد می‌گشتند و سپس روی این بازیکنان کار می‌کردند تا تبدیل به بزرگان فوتبال شوند. الان در فوتبال ما سازندگی معنا و مفهومی ندارد.

 پیشکسوت باشگاه استقلال در ادامه به شرایط نامناسب تیم‌های پایه و تاثیر آن بر روی فوتبال اشاره کرد و گفت: الان چند سالی است که تیم‌های پایه ما محل درآمدزایی بعضی از آقایان شده اند. این آقایان از فوتبال پایه کاسبی می‌کنند. موضوعی که باعث شده بازیکنان مستعد ولی بدون پول خارج از فوتبال بمانند ولی بازیکنانی که شایستگی ندارند با پرداخت پول‌های کلان به جایگاهی برسند که در شان آنها نیست. این مسائل فوتبال ما را ضعیف کرده است.

نامجو مطلق افزود: انبار بازیکنان فوتبال ما در حال تمام شدن است. وضعیت فوتبال ما روز به روز بدتر می‌شود. هیچ اراده‌ای هم برای مقابله با این مسئله وجود ندارد. من به علی کریمی ارادت زیادی دارم ولی وقتی او هنوز بازیکن و ستاره تیم ملی است این یعنی اینکه هیچ پدیده و بازیکن قابل اتکایی در چند سال گذشته نداشته‌ایم.

وی در بخش پایانی صحبت‌هایش به افت فاحش بازیکنان تیم ملی اشاره کرد و گفت: هفت هفته از لیگ برتر گذشته است ولی اکثر ملی پوشان افت فاحشی داشته‌اند. من دلیل این اتفاق را نمی‌دانم ولی به همین دلیل است که باید به کی‌روش حق بدهیم بازیکنان را برای بازی با لبنان دو هفته به اردو ببرد.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.