نامزدهای هفتمین جوایز سالانه فیلم آسیا معرفی شدند

۱۲م اسفند ،

اسامی نامزدهای هفتمین جوایز سالانه فیلم آسیا ۲۰۲۲ در حالی اعلام شده که امسال در مجموع ۳۰ فیلم از ۹ کشور در ۱۴ بخش با یکدیگر رقابت می‌کنند.

به گزارش هنرآنلاین، در میان لیست نامزدهای جوایز سالانه سینما آسیا نام چند سینماگر و فیلم ایرانی به چشم می‌خورد که در بین آنها می‌توان به فیلم‌های “مثل یک عاشق” ساخته عباس کیارستمی با نامزدی در سه بخش‌ بهترین کارگردانی، بهترین فیلمبرداری و بهترین بازیگر مکمل مرد و فیلم “فصل کرگدن” ساخته بهمن قبادی با نامزدی در چهار بخش‌ بهترین فیلمبرداری، بهترین طراحی هنری، بهترین تدوین و بهترین جلوه‌های بصری اشاره کرد.

همچنین پیمان یزدانیان هنرمند موسیقی بطور مشترک با یوهان یوهانسن برای فیلم “راز” محصول چین در بخش موسیقی و فیلم “تابور” ساخته وحید وکیلی‌فر نیز در میان نامزد بهترین فیلم جوایز سالانه فیلم آسیا ۲۰۲۲ حضور دارند.

بنابر این گزارش، نامزدهای جوایز سالانه فیلم آسیا از سوی یک هیات داوری دوازده نفره به همراه یک کمیته رای دهنده ۲۳ نفره، نفرات برگزیده‌ هر رشته را مشخص می‌کنند.

سی‌و هفتمین فستیوال فیلم هنگ کنگ هم که جوایز سالانه سینمای آسیا در آن اهداء می‌شود از روز ۲۷ اسفندماه جاری تا ۱۳ فروردین ماه ۹۲ در هنگ‌کنگ برگزار و هفتمین دوره جوایز سالانه سینمای آسیا نیز در روز ۲۸ اسفند برگزیدگان خود را در ۱۴ رشته معرفی می‌کند.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.