نامزدی‌قطر برای‌میزبانی مسابقات‌جهانی دوومیدانی

۲۱اردیبهشت،

 دحلان الحمد روز شنبه در حاشیه مسابقات الماس دوحه اظهار کرد: دوحه به رغم شکست در کسب میزبانی مسابقات ۲۰۱۷ دو ومیدانی قهرمانی جهان بار دیگر نامزد میزبانی این مسابقات خواهد شد.

وی افزود: شکست از لندن در کسب میزبانی مسابقات ۲۰۱۷ دوومیدانی جهان، چیزهای زیادی به ما آموخت و سبب نشد تا انگیزه خود را برای کسب میزبانی این مسابقات از دست بدهیم.

رییس فدراسیون دوومیدانی قطر تاکید کرد: این شکست سبب شد تا انگیزه دوحه برای کسب میزبانی دورهای بعدی این مسابقات افزایش یابد.

وی با اشاره به آب و هوای گرم کشورهای حاشیه خلیج فارس تصریح کرد: هیچ چیز نمی تواند مانع میزبانی قطر برای مسابقات دوومیدانی جهان شود و ما می توانیم این مسابقات را با استفاده از وسایل خنک کننده در ماههای سپتامبر یا اکتبر میلادی میزبانی کنیم.

مسابقات ۲۰۲۲ دوومیدانی قهرمانی جهان ماه آگوست در مسکو برگزار می شود.

پکن میزبان مسابقات ۲۰۲۲ و لندن میزبان مسابقات ۲۰۱۷ دوومیدانی قهرمانی جهان است.

رییس فدراسیون دوومیدانی قطر همچنین از نامزدی خود برای ریاست کنفدراسیون آسیایی این رشته خبرداد و افزود: برای انتخابات ریاست کنفدراسیون دوومیدانی آسیا که در ماه جولای برگزار می شود ، نامزد خواهم شد.

وی افزود: از این موضوع آگاه هستم که سوریچ کالمادی رییس هندی کنفدراسیون دوومیدانی آسیا مرا به پرداخت رشوه بر ضد خود متهم می کند.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.