نامزد اسلام گرای مصری به نفع مرسی کنار کشید

“عبد الله الاشعل” نامزد اسلام‌گرای مستقل مصر به سود “محمد مرسی”، نامزد جماعت اخوان المسلمون از انتخابات ریاست جمهوری این کشور کنار کشید.
به گزارش روزنامه المصری الیوم، عبدالله الاشعل، نامزد مستقل اسلام‌گرای انتخابات ریاست جمهوری مصر بعد از ظهر روز گذشته (شنبه) اعلام کرد که از شرکت در انتخابات به سود محمد مرسی، نامزد جماعت اخوان المسلمون و رئیس حزب آزادی و عدالت، شاخه سیاسی این جماعت از انتخابات کناره‌گیری می‌کند.

الاشعل به این ترتیب اعلام کرد که در انتخابات آتی ریاست جمهوری مصر که اولین انتخابات آزاد این کشور پس از سه دهه زمامداری حسنی مبارک، رئیس جمهور مخلوع مصر به شمار می‌آید، از محمد مرسی حمایت می‌کند.

الاشعل اعلام انصراف خود از انتخابات ریاست جمهوری مصر را روز گذشته و در همایش انتخاباتی که مرسی به همراه شماری از رهبران اخوان المسلمون در منطقه “جیزه” در قاهره برگزار کرده بود، اعلام کرد.

الاشعل با بالا رفتن از سکویی که برای سخنرانی مرسی اختصاص یافته بود و ۳۰ هزار نفر در آن مشارکت داشتند، اعلام کرد که از انتخابات به سود محمد مرسی کناره‌گیری می‌کند و خواستار اجرای “طرح النهضه”، طرح محمد مرسی در مصر شد.

به این ترتیب با کنارگیری وی، انتخابات ریاست جمهوری مصر باید با حضور و رقابت ۱۲ نامزد دنبال شود.

۲۶۱۵۱

دانلود   دانلود


خبرآنلاین

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.