نامه باشگاه پرسپولیس به کمیته انضباطی

۰۶م اسفند ،

محسن بنگر، مدافع تیم فوتبال پرسپولیس پس از بازی این تیم مقابل سپاهان با حکم کمیته انضباطی به طور موقت از حضور در همه بازی‌های پرسپولیس منع شد. از همین رو باشگاه پرسپولیس نامه‌ای را تهیه و به کمیته انضباطی ارسال کرد.

به گزارش فارس، محمود سالارکیا در خصوص این نامه به فارس گفت: در این نامه آمده است در دیدار رفت و برگشت بی‌احترامی‌هایی به محسن بنگر مدافع تیم فوتبال پرسپولیس شده است که متأسفانه برخوردی با هواداران سپاهان نشده. ما از کمیته انضباطی می‌خواهیم تا عدالت را رعایت کند و با هواداران سپاهان نیز برخورد جدی شود.

وی افزود: همچنین در این نامه آمده است که متأسفانه ۴۸ ساعت قبل از بازی با آلومینیوم بنگر از همراهی پرسپولیس منع شده که با این کار تمام حساب و کتاب کادر فنی به هم ریخته، با توجه به پیش رو بودن جام حذفی ما می‌خواهیم تا تکلیف مدافع پرسپولیس برای اینکه آسیب‌های جبران‌ناپذیر به ما وارد نشود روشن شود. اصلا دستور موقت فقط در قوه قضائیه استفاده می‌شود و برای ما جای سؤال است چطور در فوتبال استفاده و بازیکن ما محروم می‌شود.

وی تاکید کرد: ما دوست داریم هر چه سریعتر به حقوق اشخاص احترام گذاشته شود و به نظر ما حرکات هواداران سپاهان قابل دفاع نیست. ما دوست داریم که عدالت را کمیته انضباطی رعایت کند، متأسفانه برای ملوان نیز این اتفاق افتاد و بازیکن آنها یک بازی را به خاطر برخی اتفاقات از دست داد اما با رسیدگی بیشتر این بازیکن تبرئه شد اما کسی نتوانست اتفاقاتی را که برای ملوان افتاد جبران کند، پس بهتر است تصمیم‌گیری درستی را داشته باشیم.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.