نامه سه اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

نامه سه اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی

خبرگزاری آریا-سه اتحادیه دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی با صدور نامه‌ای خطاب به اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کردند: از اعضای محترم شورای انقلاب فرهنگی خواستاریم که با تائید تصمیم هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، اعتدال و امید را به دانشگاه آزاد اسلامی بازگردانید.
به گزارش خبرگزاری آریا، متن کامل این نامه که به امضای اتحادیه تشکل‌های دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی، سازمان اسلامی دانشجویان ایران(سادا) و مجمع اسلامی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی رسیده، به شرح زیر است:
«اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی
سلام علیکم
خوشبختانه انتخاب قانونمند و شفاف هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی در خصوص انتصاب فردی متدین و مدیر و مدبر و توانمند با سابقه مدیریتی در سطوح مختلف ملی از خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی موجی از شعف، خوشحالی و امید به آینده را در بین دانشجویان، فرهیختگان، تشکل‌های اسلامی – سیاسی دانشگاه آزاد اسلامی و دانشگاهیان و اساتید و کارکنان ایجاد کرده است. انتصاب جناب آقای دکتر میرزاده نشان دهنده توجه عمیق هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به آینده بزرگترین دانشگاه حضوری جهان است.
اعضای محترم شورای عالی انقلاب فرهنگی، همانطور که مسحتضر هستید دکتر میرزاده با سابقه بیش از ۳۰ سال مدیریت در عالی‌ترین سطوح کشور بدون شک می‌تواند با برنامه‌ریزی و استفاده از مدیران توانمند در قسمت‌های مختلف دانشگاه آزاد اسلامی سبب توسعه علمی کشور بیش از پیش گردد. فراموش نکنیم با وجود این همه فعالیت اجرایی، ایشان یکی از نخبگان علمی کشور به حساب می‌آیند که سال ها با حضور در هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی به طور کاملا شفاف با محیط دانشگاه آزاد اسلامی و واحدهای دانشگاهی و فرصت‌ها و تهدیدهای احتمالی آن آشنا می‌باشد. انتصاب مدیران توانمند یکی از ویژگی‌ها و خصوصیات ایشان در این مدت کوتاه بوده است. که نشان از قدرت بالای مدیریتی ایشان دارد. انتصاب اشخاصی با تجربه با مشی اعتدال و به دور از حاشیه‌سازی و غوغاسالاری نشان از رویکرد اعتدال ایشان دارد.
همانطور که مستحضرید جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی در دهه اخیر با فراز و نشیب‌های بسیار همراه بوده است که متاسفانه سبب گردیده این جنبش دانشجویی هزینه‌های سنگینی را متحمل شود. در چند روز قبل شاهد آن بودیم که مدیریت دانشگاه آزاد اسلامی اقدام به انتصاب فردی توانمند و اعتدال گرا در دبیرخانه تشکل‌های اسلامی سیاسی نمود، که سبب گردید بارقه‌های امید در جنبش دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد گردد. حضور جناب آقای دکتر قدمیاری در دبیرخانه تشکل‌های اسلامی به عنوانی یکی از مدیران جوان که در عین جوانی چه از لحاظ سوابق علمی و چه از لحاظ سوابق سیاسی یکی از الگوهای جوانان کشور محسوب می شوند خود نمونه استفاده از مدیرانی است که بدور از غوغاسالاری و حاشیه‌سازی در راه توسعه و پیشرفت جنبش دانشجویی وارد عرصه گردیده‌اند.
در پایان سه اتحادیه بزرگ دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی با داشتن بیش از ۱۲۰ تشکل دانشجویی در اقصی نقاط کشور ضمن تقدیر و تشکر از تصمیم بجا و مقتدرانه هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی و در رأس آن حضرت آیت‌الله هاشمی رفسنجانی در خصوص انتخاب دکتر میرزاده که فردی آگاه مدیر، مدبر، توانمند شجاع و علمی می‌باشند، از اعضای محترم شورای انقلاب فرهنگی خواستاریم که با تائید تصمیم هیأت امنای دانشگاه آزاد اسلامی، اعتدال و امید را به دانشگاه آزاد اسلامی بازگردانید.»


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.