نامه فرزاد به فرهاد مجیدی: دوستت دارم داداشم

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > لیگ برتر – برادر عزیزم، می خواهم بی پرده بنویسم و اعتراف کنم که نه تنها تو ستاره فوتبال مایی، بلکه ستاره خانواده ما هم هستی.

به گزارش ممتاز؛ فرزاد مجیدی برادر فرهاد که دیروز در لحظه خداحافظی شماره ۷ آبی‌پوشان در کنار او بود، در یکی از پایگاه اینترنتی‌های اجتماعی متنی برای برادرش نوشته است. او نوشته: « برادر عزیزم، می خواهم بی پرده بنویسم و اعتراف کنم که نه تنها تو ستاره فوتبال مایی، بلکه ستاره خانواده ما هم هستی. عجب قانونی دارد این فوتبال، ۷ آبان روز خداحافظی ات سخت ترین روز زندگی ام بود. در این یک هفته ای که تصمیمت را به من گفتی باورم نمی شد که برادر من، همان ۷ محبوب و کاپیتان دوست داشتنی هواداران در اوج آمادگی و برای همیشه خداحافظی کند. می دانستم آرزوی تو قهرمانی استقلال در آسیا است، پس بی صبرانه منتظر هستیم کنار تو با همه هواداران سرود قهرمانی آسیا را بخوانیم. به تو افتخار می کنم و فقط می توانم بگویم دوستت دارم داداشم…»
۴۳ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. سلمان بهاگیر:

    سلام بر اسطوره فوتبال ایران.و استقلال چه بهتر غول جهان من کارگر ساده ساختمان دارای چهار فرزند اجاره نشین وببمار تورا به شرافت به آبرویت قسم درحد توانت کمکم کنید ۰۹۱۷۶۰۸۷۶۸۸

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.