نام ویندوز بلو مشخص شد: ویندوز ۸.۱

۱۴فروردین۱۳،

خبرآنلاین: مایکروسافت نام ویندوز بعدی را که قبلا بلو windows blue نامیده می شد را اعلام کرد: windows 8.1
منابع آگاهگفتند  ویندوز بعدی که تابستان عرضه می گردد ویندوز ۸٫۱ نامیده خواهد شد. مقامات مایکروسافت تصمیم گرفته اند نام ویندوز بعدی را ۸٫۱ بگذارند.

نسخه کاربر محور ویندوز بلو، همان ویندوز ۸ است که باگ های آن گرفته شده و قرار است بعنوان نسخه بعدی سیستم عامل ویندوز عرضه شود.

پیشتر بعضی گفته بودند ممکن است ویندوز بعدی ، ۹ نام بگیرد اما مایکروسافت با اعلام ۸٫۱ نشان داد که ویندوز ۹ سیستم عامل دیگری بر اساس یک پلتفورم متفاوت خواهد بود. رومان آکا آنجل در وبلاگ خود تصویری از ویندوز ۸٫۱ را منتشر کرد که نشان می دهد کمتر از یک هفته از عمر این تصویر می گذرد و بدان معناست که تصمیم در این باره یک هفته نیست که می گذرد.

نام فنی نسخه کنونی ۹۳۷۵ است و این در حالی است که نسخه یک هفته قبل از آن ۹۳۶۴ بوده است. منبع اصلی اسکرین شات مذکور نیز این پایگاه اینترنتی بوده است.
 

نام ویندوز بلو مشخص شد: ویندوز ۸.۱

 
برخی هم اعلام کرده اند که این موضوع شوخی ماه آوریل است که رومان آنرا تکذیب کرده است.

نوع آپدیت کردن شبیه داستان ویندوز فون ۷ و ۷٫۵ است که مایکروسافت نام ۷٫۵ را منگو گذاشت و برای موبایل ها عرضه کرد.

همچنین صحبتی نشده که مایکروسافت قصد تغییر ویندوز آر تی به ۸٫۱ را داشته باشد و باید در این باره منتشر اظهار نظرهای رسمی باشیم.

تامی رلر مدیر مالی بخش ویندوز گفته ما روی ویندوز ۸ سرمایه گذاری بسیاری کرده ایم و آنرا چند فصله دیده ایم یعنی به این زودی ها کل ویندوز ۸ به نفع ویندوز بعدی تغییر نمی کند و به هین خاطر کارشناسان می گویند ویندوز بعدی ۸٫۱ است و ۹ نخواهد بود!

مقامات رسمی مایکروسافت دربارهٔ ویندوز بعدی چیزی نمی گویند چرا که بر بازار فروش ویندوز ۸ تاثیر خواهد گذاشت.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.