ناکامی گهر دراولین میزبانی/صعود استقلال درجام حذفی

۲ م دیماه ،

به گزارش مهر، دیدار تیم‌های گهر دورود و استقلال تهران از مرحله یک‌هشتم نهایی رقابت‌های فوتبال جام حذفی باشگاه‌های کشور با پیروزی تیم استقلال تهران پایان یافت تا گهر دورود از جام حذفی خداحافظی کند.

تیم استقلال تهران با تک گل سید ایمان موسوی در دقیقه ۶۶ توانست بر گهر دورود لرستان غلبه کند تا حریف تیم ابومسلم درمرحله بعدی جام حذفی شود.تیم فوتبال ابومسلم مشهد پیش از این با پیروزی دروقت‌های اضافه برابر صبای قم جواز حضور درمرحله یک‌چهارم نهایی جام حذفی را کسب کرده بود.

مسئولیت قضاوت دیدار گهر و استقلال تهران را یداله جهانبازی برعهده داشت و خسرو حیدری در این بازی از داور مسابقه کارت زرد دریافت کرد.

دیدار تیم‌های گهر دورود و استقلال تهران ابتدا قرار بود روزجمعه یکم دیماه انجام شود اما به سبب شرایط نامساعد جوی و با تصمیم داور مسابقه برگزاری آن با ۲۴ ساعت وقفه به امروز شنبه موکول شد.

بنابر این گزارش این بازی اولین میزبانی تیم گهر درشهرستان دورود بود به طوریکه بعد از گذشت بیش از۸ ماه از صعود این تیم به لیگ برتر استان لرستان شاهد بازیهای تیم لیگ برتری خود بود.

به هر روی هرچند گهر درنخستین میزبانی خود در ورزشگاه تختی دورود با ناکامی مواجه شد ولی باتوجه به میزبانی مطلوب دورودیها امید می رود با مساعدت مسئولان بازیهای بعدی این تیم درنیم فصل دوم لیگ برتر نیز در این شهرستان برگزار شود.


IRIBNews RSS TopNews
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.