ناگفته هایی از زندگی گوگوش

Photo Googosh ناگفته هایی از زندگی گوگوش

فائقه آتشین یا همان گوگوش خواننده کهنسال زن ایرانی این روزها یکی از مهمترین برنامه های سال های کهنسالی اش حضور در کلینیک های زیبایی شده تا پوست چروکیده خود را زیر انواع و اقسام عمل های زیبایی پنهان کند….

 

 

به گزارش ممتاز به نقل از باشگاه خبرنگاران ؛ فائقه آتشین بر اساس اسناد موجود در ثبت احوال ایران که محل بحث و بررسی بیشتری دارد و در این گزارش به آن خواهیم پرداخت در هجدهم بهمن ماه ۱۳۲۹ به دنیا آمد و هنگامی که دو سال داشت مادر خود را از دست داد تا دایه ارمنی او نام گوگوش را برایش انتخاب کند.

خوانندگی در فیلم ها و کاباره های تهران
گوگوش از همان زمان کودکی خوانندگی و بازیگری را همراه با پدرش آغاز کرد و وارد عرصه به اصطلاح کاباره ای دوران شاهنشاهی شد.

فعالیت در کاباره ها و آشنایی با محمود قربانی
رقاصه گردی های گوگوش در کاباره های تهران و حضور در فیلم های نازل و مبتذل از گوگوش چهره ای در همین تیپ درست کرده بود تا این که با محمود قربانی کاباره دار تهرانی آشنا شد و با او ازدواج کرد.حاصل ازدواج اول گوگوش به دنیا آمدن یک پسر به نام کامبیز بود که در بیست و سوم آذر ماه سال ۱۳۴۷ به دنیا آمد.سال های زندگی خواننده کاباره ای با قربانی زمان زیادی دوام نیاورد و گوگوش در سال ۱۳۵۴ و پس از آشنایی و همکاری با بهروز وثوقی از قربانی طلاق گرفت و با بهروز وثوقی زندگی می کرد.

بهروز وثوقی هم گوگوش را نخواست
زندگی با زنی که بیشتر ساعات عمرش در کاباره ها و فیلم های نازل می گذراند عرصه زندگی با گوگوش را بر بهروز وثوقی هم تنگ کرد تا مدت زمان زندگی این دو به عدد یک سال برسد و در سال ۵۵ بهروز وثوقی گوگوش را در کاباره های تهران به حال خود واگذارد.البته زندگی با برخی خوانندگان لس آنجلسی در طول مدت کوتاه ۵۵ تا ۵۷ دائما بر سر زبان ها بود.

ازدواجی که اطلاعاتش در هیچ سایتی نیست اما در شناسنامه گوگوش ثبت شده است
مطابق وبگردی های خبرنگار باشگاه خبرنگاران در سایت های متعدد از جمله صفحه ویکی پدیا ، گوگوش بعد از طلاق و متارکه با بهروز وثوقی با مسعود کیمیایی ازدواج کرده اما اسناد موجود در این خبر نشان می دهد فائقه آتشین در تاریخ نهم مهر ماه سال ۱۳۵۹ با فردی به نام همایون مصداقی ازدواج کرده است ، ازدواجی که در هیچ سایتی اطلاعاتی از آن نیست و حرفی از آن به میان نمی آید.

سریال طلاق ها و ازدواج های مجدد گوگوش همچنان ادامه دار است
زندگی مشترک گویی برای خواننده سابق کاباره ای سلطنتی معنا ندارد.گوگوش از همایون مصداقی هم جدا می شود و این بار با یک کارگردان ایرانی زندگی مشترک خود را آغاز می کند.مسعود کیمیایی آخرین صید در تور این خواننده بد سابقه نبود.

فرار گوگوش به لس آنجلس
خواننده مبتذل راهی آمریکا می شود.ابهامات فراوان زندگی خصوصی گوگوش در ایران و حرف و حدیث های اطراف او فضایی دور از انتظار برای او رقم زده بود تا ورودش به آمریکا با عقده گشایی های سیاسی و اجتماعی همراه باشد.

گوگوش اینبار در دامن گروه های اپوزیسیون
فرار گوگوش به آمریکا و فضای لس آنجلسی او را وارد فعالیت های جدید کرد تا ورودش به آمریکا سر آغازی باشد برای عقده گشایی های سیاسی گوگوش.(باشگاه خبرنگاران اطلاعات موثقی از زندگی پشت پرده سیاسی و خصوصی گوگوش در آمریکا دارد که در این خبر مجال پرداختن به انها نیست و در وقت مقتضی اسناد و مدارک آن را هم منتشر خواهد کرد)

سن واقعی خواننده کهنسال محل شک و شبهه های بسیار
یکی از پر ابهام ترین نقاط زندگی گوگوش زمان تولد اوست.بر اساس سند موجود در خبر، شناسنامه کوچک شده فائقه آتشین حکایت از آن دارد که گوگوش متولد هجدهم بهمن ماه ۱۳۲۹ در تهران است.اطلاعات ثبت شده در شناسنامه فعلی گوگوش نشان می دهد کامبیز پسر گوگوش و محمود قربانی کاباره دار معروف تهران در سال ۱۳۴۷ به دنیا آمده است ، با این حساب حد اقل گوگوش هنگامی که ۱۷ سال بیشتر نداشته ازدواج کرده و باردار شده است که بر اساس سند در اختیار باشگاه خبرنگاران اطلاعات موجود در شناسنامه گوگوش جعلی است.
در سند موجود نزد باشگاه خبرنگاران که منتشر خواهد شد تاریخ تولد فائقه آتشین سال ۱۳۲۳ درج شده و این به این معنی است که گوگوش در حال حاضر ۶۸ سال دارد نه ۶۲ سال.
البته شایعات دیگری هم در خصوص تاریخ تولد او در سال ۱۳۱۹ مطرح است که با توجه به سند باشگاه خبرنگاران همان سال تولد ۱۳۲۳ صحیح است.

یکی از نزدیکان گوگوش : سن بالا و توهم خود زشت پنداری بلای جان گوگوش شده است
سن بالای گوگوش و ظهور چین و چروک روی پوست صورت این زن کهنسال او را مجبور به انجام عمل های متعدد زیبایی روی صورتش کرد تا حدی که یکی از نزدیکان گوگوش پس از آخرین عمل جراحی او گفته است : “توهم خود زشت پنداری که با بالا رفتن سن گوگوش به او غلبه کرده و انجام عمل های متعدد زیبایی که به خاطر کهولت سن او می باشد سرانجام بلای جانش خواهد شد”.

پیرزن صاحب رکورد در عمل های جراحی زیبایی همچنان قربانی می گیرد
ورود به آمریکا برای ادامه فعالیت های خانم آتشین حاشیه های بسیاری را برای نزدیکان او به همراه داشت.ابتدا او زندگی خانوادگی (مهرداد_آ) آهنگ ساز و خواننده لس آنجلسی را به هم ریخت و بعد شایعات ازدواج او با فردی به نام بابک سعیدی مطرح شد تا دست آخر و بعد از برنامه تلوزیونی آکادمی موسیقی گوگوش اینبار نام هومن خلعتبری مطرح شود.
پیرزن خواننده در خصوص ازدواج چند باره اش می گوید : من طالب مردی هستم که چشم به ثروتم نداشته باشد و من را به خاطر ثروت دوست نداشته باشد.

کلیه اطلاعات مطرح شده که دنباله بسیار جالبی خواهد داشت توسط یکی از نزدیکترین افراد به این خواننده ارائه شده است که نام وی محفوظ خواهد بود تا اینکه خود اجازه انتشار نامش را بدهد.

تا این لحظه ۵۷نظر ثبت شده
  1. زهرا:

    واقعا بعضی ازانسانها مریضی روحی دارند مثل نویسنده این متن . هی میگه پیرزن . کنهسال . و غیره حالا باید دید خودش چند سالشه . درضمن گوگوش نوستالوژی هنری ما است و ظلمهایی که براو رفته ازحد تحمل انسان خارج است . حالا کی ازتو خواسته درباره او نظر بدهی .

  2. ایرانی:

    نویسنده ی مطبوعات نباید جهت گیری فکریِ خودش رو در نوشته هاش دخالت بده. از همون خط اول مشخص بود که نویسنده سعی در نشان دادن عقده های شخصیشون دارن تا بیان واقعیت. خانم گوگوش هنرمندیه که نام و صداش همیشه باقی میمونه. با این مقاله ی زشت ابروی کل سایتتون رو بردین.. اگر خیلی دوست دارید عقاید منزجر کننده و کثیفتون رو که برخاسته از ذاتی از همون نوع هست رو به خورد مردم بدید بهتر هستش که کتابی با اسم ” عقاید یک عقده ای ” منتشر کنید .. نه اینکه اون رو به اسم بیوگرافی یک هنرمند بدید دست مردم..

  3. Sara:

    فقط یه ادم عقده ای میتونه این مطلبوبنویسه

  4. تن:

    کسی که این متن رو نوشته چقدر حقیر و درمانده هست و مثل تن فروش قلم فروشی کرده و دهن مریضش رو فروخته… جای تاسف داره براتون

  5. افسانه:

    اطلاعات سایتای مختلفو با ذایقه خودتون تفسیر کردین…
    خیلی چرته!!!!

  6. No one:

    اخه ادم خندش میگیره !!مابه چیه این گوگوش باید حسودیمون شه؟؟!به اون گونه های عمل کردش؟!!
    بابا دلمون براش میسوزه میگیم تاالان ازهر ادایی دراومدی
    ولی الان دیگه پات لب گوره بشین سرجات!!
    سرپیری و معرکه گیری!!
    یه چهارتا دونه صلوات بفرست
    موندم این عزرائیلو ببینه میخواد چیکار کنه!!!
    درضمن دین به من اجازه داده تادخالت بکنم
    و تو دین به من چه به توچه راه، نداره…!!
    پس شماهایی که میگید به ماربطی نداره و… بشینید سرجاتون!!
    راستی هرزه گری وحیوان صفتی وداشتن زندگی مثل حیوانات اسمش کلاس و باکلاس بودن نیست!!اگه اونطئری باشه حیوانات ازاین سیندرلا باکلاس ترن!!

    • یک نفر:

      بگیر درست صحبت کن و شعور و فرهنگ و ادب پایینتو ببر بالا. طرف بی حیاست، چش سفیده، پیرزن بدترکیب و زشت و نفهمیه ربطش به تو چیه؟ آسیبی بهت رسونده؟ زندگی شخصیش به تو چه ربطی داره؟ دینت بهت اجازه داده دخالت کنی تو زندگی دیگران و هر چی از دهنت درآد بگی؟؟؟ تو کدوم دینی رو قبول داری؟؟ کدوم دین اینو گفته؟ امر به معروف و نهی از منکر با دخالت فرق میکنه. تا وقتی زندگی شخصیشه و بشما آسیبی نرسونده باید بهش احترام بذاری و حق بی احترامی نداری. هر جور میخوای زندگی کن بذار بقیه هم زندگیشون کنن.

  7. هانيه:

    گوگوش بهترین خواننده ایرانی یکی از پرطرفدارترین هاست

  8. سعید:

    نویسنده ی محترم متن شما از موسیقی پاپ ایرانی چه میدونی ؟ شما از گوگوش اسطوره ی موسیقی پاپ چه میدونی ؟ یه دونه اهنگ گوگوش شرف داره به همتون .گوگوش یه زنه ولی از همه ی شما مرد تره .شما زنید که راجع به زندگی شخصی مردم قضاوت میکنید.خاله زنکا.خاک تو سرتون اگه راست میگین راجع به مو سیقی درباره گوگوش حرف بزنید .احمقای بی فکر

  9. فضول گیر:

    واقعا مطالبتون کذب, غرض ورزانه و فقط ازروی عقده های شخصی است متاسفم که تمام سایتها مطالب غیرحقیقی مینویسن.کلا مردم ایران جز نژادپرستی ,خودبرتربینی ,حسادت, شایعه پراکنی و تهمت به افرادهنردیگه ای ندارند .واسه این مردم بدبخت متاسفم آدم بشین…

  10. آخه چی بگم من:

    خوبه گوگوش از بچگیش کلی تصویر هست- فیلم بیم وامید سال ۱۳۳۹ ساخته شده که بازیگر کودکش همون گوگوشه که خوبه اسمشم توی تیتراژ هست حالا با توجه به این کشف مهمی که در مورد سن ایشون شده حتما اونجا ۱۶ سالشه دیگه؟!!! این مساله اینقدر سخته که دنباله کشف شناسنامه هستن؟ راستی توجه داشته باشید که اگه متولد ۱۳۱۹ باشن همون کودک توی این فیلم ۲۰ سالشه!!!!:):)

    وقتی یه رسانه ای میدونه هیچجا در مورد دروغ هاش پاسخگو نیست همین میشه دیگه- آخه نامردی نیست آدمی رو که می خوایم خورد کنیم در موردش اینجوری دروغ بگیم و همه جا پخش کنیم- چرا احساس می کنیم هرکی مثل ما فکر نمیکنه رو باید خورد کرد؟

  11. احسان:

    درضمن خود من گاهی توماشین ترانه گوگوش رو گوش میدم و صداشو دوست دارم ولی دلیل نمیشه ذات نکبتشو هم دوست داشته باشم، گوگوش الگوی عیش و نوش زندگیمه دلیل نمیشه در تأیید عفت و پاکدامنی هم الگوی زندگیم باشه دخترا عقلشون توقلبشونه اگه اونا حمایت از گوگوش میکنن نباید تعجب کرد ولی تعجب من از مردهایی هست که با همین طرز تفکر فردا خیلی راحت اجازه میدن زنانشون جامعه ساپورت پوشان مارو تشکیل بدن!!!

  12. احسان:

    اگه خیلی هستید واسه زندگی خودتون خیلی باشید اون فاحشه کل عمرشو در عشق و حال بوده شما چرا خودتون رو جر میدید؟!!!

  13. سنا:

    شما با این متن چرتی که نوشتید فقط دارین عقده‌ای بودن خودتون رو ثابت میکنید اگه شما انسان بودید که اصلا این حرفا رو نمی گفتید باید دهن امسال شما رو گل گرفت… اصلا شما چطور به خودتون اجازه دادید که اسم گوگوش عزیز رو رو اون زبون کثیفتون بیارید.. برید بمیرید

  14. بهاره:

    خیلی جالبه، به نظر من نویسنده این متن با نوشتن الفاظی که فقط برازنده خودش و خانوادش و کل بسیجی ها هست داره عقده گشایی می کنه نه گوگوش.

  15. ابي:

    بنظر من کسی که درباره ی الماس هنر ایران اینجوری حرف میزنه هنوز اونو نشناخته و نمیدونه برای هنر ایران چه کار کرده.تو قلب ما جاداری ای تو و امثال تو

  16. رضا:

    همونطور که نظرات رو میخوندم تاسف میخوردم به حال این خواهرای گلمون که با وجود این همه بانوی اسوه تو تاریخ کشور و مذهبمون الگوشون رو امثال این خانم گوگوش قرار دادن که از عشق میخونه اما نتونسته یک ازدوج موفق داشته باشه .جدیدا هم که بعد از هفتاد سالدعمر بی برکت زدن تازه زدن تو خط همجنسگرایی . اگه موزیک ویدیو هاشو عمقی نگاه کنین متوجه میشید مخصوصا اون اهنگ هردوتتمون باهم خلاف کعبه چرخیدیم …خواهر من قرار نی از هرکی صداش خوبه برا خودتون خدا بسازید که …اون چیزی که واقعیت وما از این خانوم میبینیم رفتار وکار های مخالف با شان ومقام یک زن واقعی وانسان ابرومند وخداترسه

  17. سلینا:

    اصلابراساس اخرین اسنادگوگوش متولد۱۳۰۰ است.واقعا شرم اوره که گوگوش سنش بالاست.من متاسفم که یه خواننده ایرونی نطراتشو میگه

  18. ﺳﻴﻤﺎ:

    ﻫﻣﺶ ﺧﺎﻟﻲ ﺑﻨﺪﻳﻪ, ﭼﻪ. ﺑﺨﻮاﻳﻦچه ﻧﺨﻮاﻳﻦ ﮔﻮﮔﻮﺵ ﺗﻮ ﻗﻠﺐ ﻫﻤﻪ
    ﻓﺎﺭﺳﻲ ﺯﺑﺎﻥ ﻫﺎﺳﺖ. ﺩﺭﻭﺩ ﺑﻪ ﮔﻮﮔﻮﺵ ﺑﺎ ﻗﻠﺐ ﭘﺮ. ﻣﻬﺮﺵ
    ﺗﺎ ﻛﻮﺭ ﺷﻮﺩ ﻫﺮ ﺁﻧﻨﻜﺲ ﻛﻪ ﻧﺘﻮاﻧﺪ ﺩﻳﺪ

    • ناشناس:

      من هیچ وقت تو هیچ سایتی نظر ننوشتم اما امروز که اتفاقی مطالب این سایت و نظرات دوستان رو دیدم خواستم حتما در جواب دوستانی که از اسوه و الگو و جامعه زنان ساپورت پوش گفته بودند بگم دین جدا . هنر جدا و اعتقادات هر کسی جدا گوگوش یکی از بهترین هنرمند های موسیقی پاپ ایران هست که نه فقط در ایران بلکه در جهان شهرت خاصی داره و برای پیشرفت موسیقی ایران تلاش کرده حتی اهنگ هاش کوچک ترین ایرادی از نظر معنی یا استفاده از لغت های زشت نداره …
      و شما که از دین و … حرف میزنید در آموزش های دینیتون نوشته نشده توی زندگی شخصی مردم دخالت نکنید

  19. نگین:

    ببین من یکی از دوست های خیلی صمبگیمی گوگوش هستم و خانم گوگوش خیلی دوست دارم یعنی عاشقشم میمیرم براش ما ایرانی ها همینیم این از رهبرمون که اون جوری از این ادما هیچ انتظاری نی شما شخصیت خودتونو نشون میدین بالاخره شما ایرانی هستین باید یه جوری خودتونو نشون بدین اگه دفعه بعد از این چرتو پرتا ببینم از این سایت شکایت و به خو و کل خاندانتون فوش میدم نمیدونم چه طو جرعت دارین با خانم گوگوش اینطری صحبت کنین

  20. فرهاد:

    نباید قسمت خالی لیوان ببینید به قسمت پر هم نگاهی کنید از خوبیهاش هم بگید والا در جامعه ما هم بدتر از اینها هستن….

  21. ایرانی:

    گرب دستش به گوشت نمیرسه میگخ پیف پیف بو میده
    واقعا متاسفام برای کسانی که با بکار بردن این الفاظ زشت مطلب مینویسند و کامنت میذارن…
    خجالت بکشید، حیف نام ایران که تو شناسنامه این آدم نما ها نوشته شده.. حیف ایران ..
    زنده باد هنر و هنرمند و عباس آقا هم بهتره به جای اینکه منتظر باشه تا گوگوش بیاد… مستقیم بره به داعش بپیوندد، اونجا جای امثال موجوداتی مثل شماست.. درنده و
    من به شخصه احتیاج ندارم رگ غیرت کسی برام بابلا پایین بشه، پس تو زحمت نندازین خودتونو

    گوگوش یک اسطوره است و خواهد ماند.

  22. آیسل:

    واقعا دلم میسوزه برا گوگوش عزیزم

  23. شقایق:

    من عاشق گوگوش عزیز هستم کسی حق بی احترامی کردن به گوگوش رو نداره چون اون واقعا یه اسطوره است

  24. شهره:

    خیلی احمقانه نوشتید او بهترین و بزرگترین هنرمندایر انیه و من عاشقشم برام همیشه قابل احترامه jتا کور شود هر آنکه نتواند دید

  25. شىما:

    کلا به دىدن هر چىزى تو اىنترنت عادت کردىم,هر حرفى,هر تهمتى,هر توهمى,حتى راجع به شخصى ترىن مساىل,دىن عقاىد و هر چىز دىگه شون,در کمال تعجب نظر مىدىم.
    کار با درستى ىا غلط بودن موضوعى ندارم,ولى اگر دم از دىن دارى مىزنىم,لازمه ى دىن دارى نبردن ابروى کسى اونم به ناحق و نامطمىن بودنه,اىن اسمش حق الناسه,اىنم براى دوستانى که صد در صد از دىن فقط ادعاشو دارن.نهاىتا باىد بگم بعضىوقتا بعد دىدن بعضى نوشته ها,فقط باىد به ذهن خىال پرداز وداستان باف ىه نوىسنده افرىن گفت.

  26. رضا:

    گوگوش هنرمندنبوده اگه میبودهر ماه هرسال زن یکی نمیشد.پیرزن به هنگام مرگ هم بدنبال زیبایی است.کسانیکه اونوهنرمندمیدونن خواهر.مادرشونو.جایگزین گوگوش کنن.ببینم رگ غیرت خونش بالامیره یاپایین….

    • شقایق:

      به شما ربطی نداره که گوگوش جونم چی کار می کنه اون می تونه هر چقدر که دلش می خواد ازدواج کنه این جور فوزولی ها به شما و امثال شما مربوط نمی شه فهمیدین

      • No one:

        تو برو به درس و مشقت برس بچه

  27. محمد رضا:

    من واقعا برا شماها متاسفم که درباره یک خواننده وهنرمند ایرانی این حرفو بزنید شما ها فقط بلدید خوانندهای فراری را زشت و منافق نشون بدهید متاسفم براتون کاری جز این کارا بلد نیستید

  28. hana:

    چقدر آدم داریم که از درجه آدمیت کمترن..مثل نویسنده این متن..

  29. امینی:

    صدا و حس و هنرش دوست داشتنیه
    ولی تو البوماعجازش
    یکی از تِرَکهاش اینجور که من فهمیدم در تأیید همجنسگرائیه
    . دیدید؟

  30. ناهید:

    اسم خودتونو میزارین مسلمون و کار درست اما حتی خودتونم اسلام رو اجرا نمیکنید.. تمسخر میکنید و قضاوت و غیبت
    حالم از امثال شماها به هم میخوره

    • نسل سوخته:

      اسم خودشون رو میزارن مسلمون بعد که گنداش بالا میاد میگن کار اسرائیل

      • سربازسیدعلی:

        شماانگار دلت خیلی پره
        همون جای شماها اشغال دونی هایی مثل اسرائیل و… است
        خیلی دوس داری برو اونجا تا دیگه نسلتونم عین دایناسورا منقرض و سوخته نشه!!
        هه!
        ایران موندن لیاقت میخواد…
        این حرفتونم کاملا غیرمنطقیه چون دین ازسیاست جداست و گندکاری هر احدی هیچ ربطی به دین ومسلمون بودن نداره!!

  31. ناهید:

    کسی که این مطلب را نوشته یه احمق به تمام معنا بوده
    چطور میتونین انقدر راحت در مورد یه آدم قضاوت کنین

  32. یه ایرانی نه فقط نام ایرانی:

    معنی بهترین رو هم فهمیدیم یه هرجایی میشه بهترین یکی میره لخت میشه و ابروی تمدن ایرانی رو میبره مثل گلشیفته میشه شجاع ما اصلا کاری به اسلام نداریم تو ایران قدیم و اصیل اینایی که شما میگین نه زیبایی و هنره نه شجاعت ننگ بر هر زن و مردی که با کثافت و برهنگی نام تمدن کشورمونو به لجن میکشن کمی فکر کنید تا کی بدون عرق ملی فقط حرف میزنید پس غیرت ملی چی میشه؟

  33. هادی:

    حالا گوگوش پیرزن عقده ای ..حالا گوگوش پیرزن نود ساله نه اصلا ۱۱۰ ساله به من وشما چه

  34. شیما:

    همین که باز از گوگوش بد گویی میشود یعنی جایگاه او چقدر بالاست و با گفتن پیرزن و… از دوست داشتن ما کم نمیکند.

  35. افتضاح:

    خدا وکیلی این مزخرفاتفقط از ذهن بیمار در میاد

  36. محسن:

    چرا دارین چرت می گین!این بانوی زیبا بهترین خواننده زن ایرانه..احمقانه ترین کلماتو گفتی..بعدشم به شما چه چندتا شوهر گرفته دوست داشته گرفته…حسوددد.

  37. Abbas:

    گوگوش بهایی کثیف اگه بیادایران حنجرش روپاره خواهم کرد

    • نسل سوخته:

      اگر جرعت داشتی پاره کن ادمای بی غیرت مثل تو کم نیستن
      افرین که بی غیرتی ات رو به نمایش گذاشتی بسیجی

      • No one:

        جناب نسل اتیش گرفته خاکستر شده!!
        هر وقت فهمیدی غیرت یعنی چی بعد بیاحرف بزن!!
        این اقا اتفاقا غیور بودنشون رو به نمایش گذاشتن
        چون خانوم گوگوش هموطن ما هستن و از اونجایی که هموطن ناموس محسوب میشه وهمونطور که دفاع از ناموس جز وظایفه و تنبیهش هم وظیفست
        درنتیجه وقتی این ناموس ازقوانین وعرف جامعه سرپیچی کنه
        وخودشوبه نمایش بذاره
        هرکی باشه غیرتی میشه و یه تنبیهی درنظرمیگیره
        شمااین موضوع تو محیط خانواده هم میتونی درنظر بگیری!!

        حالا افتاد؟؟!!!

  38. صادق ابراهیمی:

    در مورد آ.یه ۲۴ سوره نسا چه توضیحی دارید؟

    • خسرو:

      در مورد ایه ۲۴سوره نسا توضیحی را لازم دیدم عرض کنم متاسفانه اکثر مردم بدون مطالعه کافی واندیشیدن لازم مطلبی را کور کورانه پذیرفته وبه ان باور دارند ایه مذکور اشاره دارد(در ادامه ایه قبل از ان)که زنان شوهر دار نیز بر شما حرام گردیده مگر ان زنان که در جنگ به اسارت گرفته اید در این قضیه شما یک طرف ماجرا را میبینید ان زنی که بر اساس خلقتش کارش جنگیدن نیست به میدان رزم وارد گردیده وقصدش کشتن شماست ومشخص است در صورت فایق امدن بر شما هم جان شما را گرفته وهم مال شما راپس در صورت دستیابی به او شما نیز متقابلا مالک مال وجان او خواهید بود همچنانکه مردان نیز اسیر گردند عبد وبنده فاتحان خواهند بود به همین سادگی

  39. صادق ابراهیمی:

    در ضمن در مورد آیه ۲۴ سوره نسا چه توضیحی دارید|؟ آقایون و خانمای اهل دین

    • خسرو:

      دوستان که اهل دین نیستند در مورد حقوق زن ومرد وبرابری وتساوی زن ومرد بدون تفکر سخن نگویند من هیچگاه مخالف جنس زن نیستم بلکه زن مکمل مرد نه الزاما برابر مرد است چه بخواهید وچه نخواهید واگر واقع بین باشید هرگز زنان با مردان برابر نیستند نه در قدرت بدنی نه در تفکر واندیشه ونه در شهامت وشجاعت وخیلی از موارد دیگر پس چون در شرایط جسمی وروحی هرگز باهم برابر نیستند پس در شرایط حقوقی نیز با هم نمیتوانند برابر باشند واما در نظر بگیرید در محلی خلوت زن ومردی با یکدیگر روبرو شوند ومرد نابکارانه قصد تعرض به او را داشته باشد ایا د ر حالت کلی زنی میتواند به خوبی از خود دفاع کند یا خیر البته خیر پس لازم است برای عدم مواجه با چنین موردی محدودیتهای برای خود قایل گردد

  40. صادق ابراهیمی:

    سلام
    بیخود نیست جهان سومی هستیم اگر امثال گوگوش و لیلافروهر و … نبودن که موسیقی نداشتیم الان همه جوونها هم اینارو گوش میدن مگه شادمهر عقیلی نبودن با همین افکارتون فراریش داداین الان چه کارهای قشنگی ارائه میده یا لیلافروهر با اشعار مولانا غوغا کردم گوگوش هم که آلبوم اعجازش فوق العادس واقعا براتون متاسفم امیدوارم روزی برسه که همه به وطن برگردند و ما از هنرشون استفاده کنیم

  41. آرش:

    خاک برسر شما که هنوز ایرانیهای اصیل رو نشناختین
    وجودشو دارین درمورد سروراتون تحقیق کنید بدبختها

  42. ati:

    مفید بود ولی کافی نبود لطفا بیشتر از دوران منزوی زندگی گوگوش در تهران بنویسید ممنون

  43. گندم:

    اصلا گوکوش ۹۰ ساله حالا تو چرا داری میترکی از حسادت عقده ای.این بانو زیباترین با کلاس ترین خوش صداترین محبوب تررررررینه.حرفای تو مبتذله دفعه اخرت باشه اسم این سلطانو حتی میاری حسوووووووود

  44. انسان:

    مزخرفه . . . . براتون متأسفم که صداقت در نوشتن رو درک نکردید .

  45. nashenas:

    bishtar mikhore oghdehaye shakhsitoono gofte bashid.. googoosh zibatarin va honarmandtarin banooye iranie

  46. بهار:

    شما اهل قلم هستید و قلم مقدس است . خوانندگی هم هنر است و این خانم هر که باشد و هرچه باشد در خواندن هنرمند بی نظیری است. متاسفانه با اول بار سر زدن به سایت شما متوجه شدم سایت مناسبی نیستید. البته بعید نیست که نویسنده خود نیز از سن بالایی برخوردار باشد که شخصا از نظر من سن بالا یعنی پختگی نه ان لغاتی که شما بکار بردید. راستی ازدواج نیز مقدس می باشد. اطلاعاتتان هم بسیار نادرست و معلوم است کلا در حاشیه می باشید.

  47. سارا:

    واقعا متاسفم که ما ایرونیا چه قدر راحت به خودمون اجازه میدیم راجع به زندگی مردم اظهار نظر کنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.