نایب رئیس فدراسیون ووشو : هدیه تهرانی هم عکس با لباس تایچی چوان دارد و هم مربی است!

اردیبهشت ۱۴۰۳

ورزش > دیگر ورزشها – علیرضا خسروی می گوید حضور هدیه تهرانی در پست نایب رئیسی تایچی چوان می تواند به این رشته کمک کند.

به گزارش ممتاز ؛ علیرضا خسروی نایب رئیس فدراسیون ووشو و رئیس سبک تایچی چوان می گوید همه اهالی ورزش باید حضور هدیه تهرانی ستاره سینمای ایران باید این حضور را به فال نیک بگیرند و این انتخاب نباید بسیار حساسیت زا باشد.
او با اشاره به حکم نایب رئیسی بانوان این سبک که برای هدیه تهرانی زده است ، می گوید:«ما یکی از اعضای خانواده مان را برای این رشته انتخاب کردیم. خانم هدیه تهرانی ۷ سال است که به عنوان مربی در این رشته فعالیت می کنند. او نه فقط عکس با لباس ورزشی این رشته دارند که خودشان از خانواده این رشته و مربی ملی ما می باشند پس نباید حضورشان این قدر حساسیت زا باشد. به هر حال به محض طرح نام ایشان همه می خواهند دربارهٔ سبک «تایچی چوان» بدانند و این یک فرصت است که باید مراقب باشیم به تهدید تبدیل نشود. این انتخاب بر اساس علاقه خانم تهرانی و پیشنهاد ما بوده است. ایشان می خواهند به این سبک کمک کنند و امید دارم که انتخاب مان مثمر ثمر باشد.»
هدیه تهرانی رسما از روز سه شنبه کارش را در فدراسیون ووشو و این سبک رزمی آغاز می کند. درست یک روز بعد از اینکه دوباره به همت وزارت ورزش ، معاونت ورزش بانوان استقلالش را پیدا کرده است. هدیه تهرانی حالا مهمترین سمت ورزشی هنرمندان را بر عهده گرفته است.

۴۱۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.