نباید المپیک را زیاد بزرگ کنیم/ تیم خوبی داریم

مربی تیم ملی کشتی آزاد ایران گفت: تمام کشتی گیرانی که در المپیک روی تشک حاضر می شوند همان نفراتی هستند که در رقابت های جهانی شرکت می کنند.

  محمد اسماعیل پور در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: از روز ۲۶ تیر اردوی  بعدی تیم ملی آغاز می شود که در این مرحله بیشتر روی آنالیز حریفان و تمرینات تکنیکی و تاکتیکی کار خواهیم کرد.
 وی ادامه داد: از زمانی که به صلاحدید رسول خادم به جمع مربیان تیم ملی  اضافه شدم همواره شرایط بسیار مطلوبی در اردو حاکم بوده و  واقعا رابطه خوبی میان اعضای کادر فنی و کشتی گیران برقرار است.
اسماعیل پور تصریح کرد:  هر ۷ ملی پوش اعزامی به المپیک شانس کسب مدال را خواهند داشت به شرط آن که این مسابقات را زیاد برای آن ها بزرگ جلوه ندهیم.
 وی اضافه کرد: مگر غیر از این است که تمامی کشتی گیران حاضر در المپیک همان نفراتی هستند که در رقابت های جهانی نیز به میدان می روند پس شکست آن ها امکان پذیر است التبه قبول  دارم جو المپیک یک مقدار سنگین است .اسماعیل پور در خصوص ضرورت اعزام نفرات تیم ملی به تورنمنت اسپانیا گفت: در هر صورت ملی پوشان نقاط ضعفی داشتند که کادر فنی روی آن ها کار کرده بود وب اید در یک مسابقه قبل از المپیک متوجه می شدیم تا چه اندازه آن ها توانستند خود را به شرایط مطلوب نزدیک کنند به همین منظور تصمیم گرفته شد بچه ها به تورنمنت اسپانیا اعزام شوند. مربی سازنده کشتی کشور تاکید کرد:  واقعا در حال حاضر تیم خوبی داریم و اگر اتفاق خاصی نیفتد یکی از بهترین نتایج تاریخ حضور تیم کشتی آزاد را در المپیک را کسب خواهیم کرد/ق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.