نباید در “نرمش قهرمانانه” شیطنت‌ دولت‌های غربی را نادیده بگیریم

اردیبهشت ۱۴۰۳

دبیر کل اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه نباید شیطنت دولت‌های غربی را نادیده بگیریم، گفت: “نرمش قهرمانانه” امروزه به عنوان یک استراتژیک مطرح است و نباید اجازه سوء استفاده‌های رسانه‌ای از این واژه داده شود.

“علی بازگیر” در گفتگو با خبرنگار دانشگاه باشگاه خبرنگاران، با بیان اینکه “نرمش قهرمانانه” باید آرمان‌گرایی همراه با واقع‌بینی باشد طوری که واقعیت‌های جامعه و شرایط جهان را بهتر ببینیم، گفت: نرمش قهرمانانه امروزه به عنوان یک استراتژیک مطرح است و نباید اجازه سوء استفاده‌های رسانه‌ای از این واژه داده شود.
 
دبیر کل اتحادیه اول دانشگاه آزاد اسلامی مطرح کرد: فضای مذاکرات یک تیغ دولبه است و باید بسیار دقیق و حساب شده در این راستا گام برداشت، همانطور که رهبر فرزانه انقلاب نیز در سخنان خود به فضای اصلی نرمش قهرمانانه توجه کرده‌اند که چگونه باشد و با چه سیاستی حرکت کند.
 
وی در پایان خاطرنشان کرد: روند مذاکرات باید ادامه‌دار باشد، البته نباید شیطنت دولت‌های غربی را نادیده بگیریم و  بیش از هر چیز منافع ملی خود را که همان بحث حقوق هسته‌ای و تحریم‌‌های ناعادلانه است در نظر بگیریم و اگر بر حقوق خود اصرار داشته باشیم، موفق عمل خواهیم کرد.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. ادریس:

    سی وچند ساله مرگ و شعار ضد امریکایی سر دایم نتیجه چی شد اخوی عقب عقب رانندگی کردن هم نشد کار هرکسی داشه من
    بیاید چند سالی هم کینه و بغض رو فراموش کنیم این هم یکی از جنبه اسلام بودن است که ادم بغض و کینه در دل برای اجتماع خوب نیست و دائم در فکر اتقام و … است
    بیاید مسو با جهان حرکت کنیم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.