نبود پول و اعتبار کافی برای هندبال ساحلی / برگزاری تورنمنت ۶ جانبه در کیش

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از واحد مرکزی خبر در تاریخ شنبه ۶ آبان ۹۱،

مسئول کمیته هندبال ساحلی گفت: پول واعتبار کافی برای این ورزش نداریم و با آن دست و پنجه نرم می کنیم.

علی اصغر پورمقدم مسئول کمیته هندبال ساحلی در گفتگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران افزود: متاسفانه iبه اندازه کافی پول و اعتبار نداریم و با مشکل مالی دست و پنجه نرم می کنیم این معضل در کارهای ما تاثیر منفی می گذارد و برای اجرای مسابقات دغدغه فکری داریم.

وی تصریح نمود: این iبه قدری بر ما تاثیر گذاشته است که هنوز حقوق سال قبل را نتوانسته ایم پرداخت کنیم.

پورمقدم در ادامه گفت: قصد داریم یک مسابقات ۶ جانبه هندبال ساحلی را با حضور تیم های مطرح داخلی در iبهمن سال جاری در کیش برگزار کنیم همه کارهای اداری آن صورت گرفته است منتظریم تا پول و اسپانسرآن پیدا شود.

وی تاکید نمود: رقابت های قهرمانی آسیا اردیبهشت سال آینده در یکی از کشورهای شرق این قاره کهن انجام خواهد شد، باید تیم ملی را نیز هر چه سریعتر تشکیل دهیم و تمرینات و اردوهای آن نیز صورت گیرد.

پورمقدم اضافه نمود: هندبال ساحلی ۱۰ سال سابقه فعالیت در کشورمان را دارد و در این مدت در اکثر مسابقات آسیایی حضور داشتیم و یک عنوان دومی سال ۸۶ iبه میزبانی بندرعباس نیز داریم و ۲ بار نیز iبه مسابقات جهانی ۲۰۰۲ اسپانیا و ۲۰۰۸ ژاپن نیز اعزام شده ایم.

وی تاکید نمود: دور پیشی رقابت های عمان نیز چهارم شدیم و اگر در این رشته سرمایه گذاری خوبی شود بازیکنان این بخش حرف های زیادی برای گفتن داشت.

پورمقدم گفت: نزدیک iبه ۱۸-۱۹ سال است که در هندبال فعالیت دارم و از سال ۷۰-۷۱ iبه مدت ۶-۷ سال در مدرسه هندبال ذوب آهن اصفهان بازی نمودم. سال ۷۶ مربیگری درجه ۳ را گرفته ام و در تیم های پایه اصفهان مشغول فعالیت شدم، سال ۷۹ مربیگری درجه ۲ را گرفتم و همان سال iبه تیم های پایه پرداختم .

وی در ادامه گفت: در ادامه فعالیت خود سال ۸۶ داوری درجه ۳ را گرفتم و مربیگری را کنار گذاشتم بعد از گرفتن مدرک درجه ۳ داوری در اکثر مسابقات داخلی حضور داشتم وسال ۸۷ نیز در فینال رقابت های انتخابی جهانی در اندونزی سوت زدم و در سال ۸۸ نیز در رقابت های لیگ برتر کار نمودم و اوایل سال ۹۰ مسئول کمیته هندبال ساحلی کشور شدم.

پورمقدم گفت: هدف ما در کمیته این است که مسابقات و تورنمنت های زیادی را برگزار کنیم و حضور داشته باشیم برای رشد و شکوفایی این ورزش اسپانسر و پخش تلویزیونی داشته باشیم.

وی اشاره نمود:در هر استانی که مسابقات هندبال ساحلی انجام شده است استقبال خوبی صورت گرفته است و هم اکنون نیز طرفداران آن منتظرند که کی و کجا این رقابت ها برگزار می شود.

پورمقدم یادآور شد: هندبال ساحلی رشته جذاب و هیجان انگیزی است که در صورتی که پول iبه آن تزریق شود بازیکنان خوب و مستعد فراوانی ظهور پیدا می نمایند و درخواستی که از مسئولان امر دارم این است که ما را دریابند و بودجه مناسب برای ما در نظر بگیرند حیف است که این ورزش با چنین مخاطبانی در مذیقه باشد.

وی در پایان خاطرنشان نمود: هم اکنون هندبال ساحلی در دنیا مانند سایر ورزش هایی که انجام می شود محبوبیت دارد و تماشاگران بی شماری نیز دارد ما نیز نباید از آن ها عقب بیفتیم ورزش پاکی است که با ترویج و گسترش در جامعه می توان جوانان کشورمان را جذب آن نمود و یک کار فرهنگی و ورزشی انجام داد./آق


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.