نبویان: خاتمی به موسوی گفته بود من رئیس جمهور بودم و می‌دانم تقلب معنایی ندارد/ محجوب: خاتمی به هیچ وجه وارد عرصه انتخابات نمی‌شود

۳۰م دیماه ،

حجت‌الاسلام سیدمحمود نبویان نماینده مردم تهران اظهار داشت: در جریان انتخابات ریاست جمهوری قبل ما ۴۶ هزار صندوق برای رای‌گیری داشتیم که در بین این تعداد صندوق، آقای موسوی در بیش از ۴۰ هزار صندوق نماینده داشت.

وی با بیان اینکه ما فرض می‌کنیم به قول آقای موسوی تقلب گسترده صورت گرفته باشد، افزود: ما حداقل ۱۲ ساعت رای گیری داشتیم؛ اگر واقعا در صندوق‌ها تقلب شده بود بیش از ۴۰ هزار نفری که نماینده آقای موسوی پای صندوق‌های رای بودند، اگر هر ساعت یک صفحه گزارش از تقلب می‌نوشتند آقای موسوی باید ۴۸۰ هزار صفحه موارد تقلب را ارائه می‌داد که البته موارد ارائه شده از سوی کروبی و نفر سوم را هم کنار می‌گذاریم. یعنی در کل باید بیش از ۵۰۰ هزار صفحه دربارهٔ تقلب در انتخابات سند ارائه می‌شد.

نبویان با بیان اینکه به اعتقاد من خاتمی از سران فتنه است، اظهار داشت: من با یکی از نزدیکان خاتمی که از سران اصلاحات است، صحبت می‌کردم و وی می‌گفت شنبه بعد از رای‌گیری در انتخابات خاتمی به موسوی مراجعه کرد و به او گفت که چرا می‌گویی تقلب شده؟ من رئیس جمهور بودم و می‌دانم تقلب معنایی ندارد.

وی با بیان اینکه خود اصلاح طلبان می‌دانستند تقلبی صورت نگرفته است، ادامه داد: به اعتقاد من در بین سران فتنه جرم خاتمی بیش از جرم موسوی و کروبی است. چرا که موسوی و کروبی باورشان این بود که تقلب شده و در جهل مرکب بودند، ولی خاتمی که می‌دانست تقلب نشده چرا به میدان آمد؟

نبویان اظهار داشت: در جریان فتنه ما بیش از ۳۰ کشته دادیم و سران فتنه باید پاسخگوی این خون‌ها باشند. هنوز می‌بینیم که خاتمی از زندانیان دفاع می‌کند، در حالی که خاتمی می‌دانست که در انتخابات تقلبی صورت نگرفته است.

خاتمی به هیچ وجه وارد عرصه انتخابات نمی‌شود
در همین راستا علیرضا محجوب دبیرکل خانه کارگر نیز اظهار داشت: ما در تلاشیم تا آقای کمالی وارد عرصه انتخابات شود و تلاش می‌کنیم تا موافقت وی را برای حضور در انتخابات جلب کنیم.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر محمد خاتمی وارد عرصه انتخابات شود، آیا باز هم از کمالی حمایت می‌کنید؟، ‌افزود: ما در تلاشیم تا آقای کمالی وارد میدان شود؛‌ سؤال شما زمانی موضوعیت دارد که گزینه ما منتفی شده باشد. سؤالی که شما مطرح کردید موضوعش کاملاً منتفی است؛ آقای خاتمی به هیچ وجه امکان ندارد وارد عرصه انتخابات شود.
/۲۹۲۲۰

دانلود   دانلود


خبرآنلاین
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.