نبیل رجب امروز محاکمه می‌شود

امروز نبیل رجب، مخالف رژیم‌ آل خلیفه و رئیس مرکز حقوق بشر بحرین، بار دیگر در دادگاه عالی جنائی بحرین حاضر شده و بوسیله مانع البوفلاسفه قاضی این دادگاه و نماینده حکومت بحرین، محاکمه می شود.

به گزارش سرویس بین الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از الوعی نیوز؛  این فعال سیاسی بحرینی که با اتهامات واهی همچون توهین به مقامات این کشور و اقدام علیه براندازی حکومت مواجه شده، از سه ماه پیش تحت فشار دستگاه امنیتی بحرین قرار گرفته و در زندان بسر می برد.
 
همزمان با اعلام خبر محاکمه نبیل رجب، روز گذشته دهها تن از مخالفان رژیم بحرین در مقابل منزل وی تجمع کردند و از مقامات این کشور خواستند، هرچه سریعتر وی را از زندان آزاد کنند.
 
در همین حال، هادی الموسوی یکی از اعضای جمعیت همبستگی ملی اسلامی بحرین در مصاحبه به رسانه ها، گفت: تنها جمعیت همبستگی ملی اسلامی از نبیل رجب حمایت نمی کند؛ بلکه اقشار مختلف مردم بحرین از رجب حمایت کرده و خواهان آزادی فوری او هستند.
 
گفتنی است؛ هفته گذشته سازمان عفو بین الملل از مقامات رژیم‌ آل خلیفه خواست تا هرچه سریعتر نبیل رجب فعال سیاسی و حقوق بشری این کشور را از زندان آزاد کند و اجازه تظاهرات را به معترضان داده و اعتراضات مردمی را سرکوب نکند.


باشگاه خبرنگاران

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.