نبی‌و کفاشیان حکم مسی و رونالدو را دارند

گردآوری شده توسط گروه وبگردی ممتاز نیوز:

سرمربی تیم ملی فوتبال ایران معتقد است که تیم ملی برای آماده‌سازی در راه جام‌جهانی بهتر است با تیم‌های اسلوونی، اسلواکی، بلاروس، کلمبیا، کاستاریکا، شیلی یا اکوادور دیدار تدارکاتی داشته باشد.

 به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ، کارلوس کی‌روش که در شبکه جهانی جام‌جم سخن می‌گفت درباره برنامه‌هایش برای دیدارهای تدارکاتی تیم ملی در راه آماده‌سازی جام‌جهانی برزیل اظهار کرد: بازی با اسپانیا را رد کردم و پیش از قرعه‌کشی جام‌جهانی با فابیو کاپلو قرار داشتیم که پس از مراسم در صورت وجود شرایط لازم با هم دیدار تدارکاتی داشته باشیم اما در حال حاضر با توجه به گروه ایران بهتر است با تیم‌هایی مثل اسلوونی، اسلواکی، بلاروس، کلمبیا، کاستاریکا، شیلی یا اکوادور و تیم‌های آفریقایی برگزار کنیم.

سرمربی پرتغالی تیم ملی همچنین با اشاره به قرارداد فدراسیون فوتبال ایران با باشگاه کورینتیانس برزیل برای استفاده تیم ملی از امکانات این باشگاه گفت: فدراسیون توافق خوبی با کورینتیانس داشته است. این باشگاه بسیار حرفه‌ای و قرار است در مدتی که تیم ملی در برزیل خواهد بود، کادر پزشکی، متخصص تغذیه و بدنساز این تیم به ما کمک کنند.

وی در ادامه درباره وضعیت تیم ملی و نقش ویژه فدراسیون فوتبال برای حمایت از آن گفت: اکنون داستان تیم ملی و فدراسیون فوتبال مثل رابطه پدر و پسر است. درست مثل این که پسری از پدرش بستنی بخواهد و پدر باید آن را تهیه کند، کفاشیان و نبی هم باید مسائل مالی تیم را حل کنند. این دو نفر بهترین مهاجمان تیم ملی هستند که در مرکز میدان کار را پیش می‌برند. این دو برای من حکم مسی و رونالدو را دارند.

کی‌روش در ادامه درباره این که این روزها همه در ایران از مسی و رویارویی تیم ملی با آرژانتین حرف می‌زنند، اظهار کرد: باید تمرکزمان را روی تیم خودمان بگذاریم. اکنون مسی و آرژانتین و نیجریه مشکل ما نیستند که باید راه‌حل خوبی برای فوتبال ایران پیدا کنیم. نیاز داریم که خانواده فوتبال کنار هم باشند. همه می‌دانیم که شرایط سختی پیش‌رو داریم و گروهمان در جام‌جهانی سخت است. برای من مسی از نظر فنی یک سردرد است اما همان‌طور که گفتم وظیفه مهاجمان من – نبی و کفاشیان – تامین منابع مالی است.

وی افزود: برای شخص من فوتبال ایران بسیار مهم است و حالا که به جام‌جهانی رسیده، باید از آن لذت ببریم. باید قرعه خود را قبول کنیم و بگذریم از این که اگر قرعه ما چگونه می‌شد، بهتر بود.

کی‌روش در پایان با اشاره به دیدار نخست تیم ملی در جام‌جهانی برابر نیجریه گفت: باید باور کنیم که جام‌جهانی اول ما در نیجریه است! ما باید اول در جام‌جهانی نیجریه شرکت کنیم. تفاوت ما با آرژانتین این است که آنها کارشان را بازی به بازی پیش می‌برند ولی ما باید دقیقه به دقیقه پیش برویم. باید در هر دقیقه بهترین عملکردمان را داشته باشیم.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.