نتانیاهو: با چالش تازهی در سوریه مواجه هستیم / دمشق: اسرائیل درک کند که صبر ما اندازه دارد

۲۵ آبان iبه نقل از منبع ذکر شده، در پورتال خبری ممتاز نیوز منتشر گردیده است

9-164.jpg

در حالیکه آمار شهدای حملات رژیم صهیونیستی iبه نوار غزه رو iبه افزایش است اول وزیر این رژیم از رویارویی اسرائیل با چالشی تازه در سوریه خبر داد.

به گزارش تفسیری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، iبه نقل از پایگاه اینترنتی شبکه خبری الجزیره، بنیامین نتانیاهو، اول وزیر رژیم صهیونیستی اعلام کرد که این رژیم iبه سبب وجود “نیروهای جهادی” در سوریه با چالشی تازه مواجه شده است.

نتانیاهو که برای بررسی وضعیت بلندی‌های اشغالی جولان iبه همراه وزیر جنگ و رئیس ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی iبه این منطقه رفته بود، گفت: ما در سوریه با افراط گرایی ضد اسرائیلی وابسته iبه جهاد بین‌المللی روبه‌رو هستیم که در تلاشند iبه این سرزمین نفوذ کنند.

در مقابل فیصل المقداد، معاون وزیر امور خارجه سوریه تاکید کرد: دمشق پس از کسب موافقت سازمان ملل iبه منظورانجام عملیات نظامی علیه گروه‌های مسلح مخالف دولت، وارد بلندی‌های جولان شده است.

وی افزود: نزدیک iبه ۶۰۰ نیروی نظامی وابسته iبه مخالفان وارد منطقه حائل شده و سه روستا را اشغال کردند و ما با ناظران سازمان ملل مستقر در جولان iبه منظور حل این مشکل مذاکره کردیم و آنها اجازه ورود iبه این منطقه را iبه دولت سوریه دادند.

مقداد تاکید کرد: ما همواره iبه توافقنامه آتش‌بس سوریه – اسرائیل احترام گذاشته و پایبندهستیم؛ اما صبرما نیز اندازه‌ای دارد و اسرائیل باید این مساله را درک کند.

در همین حال رژیم صهیونیستی جبهه تازهی را علیه فلسطینیان در نوار غزه گشوده است و با حملات هوایی و توپخانه‌ای تاکنون ۱۱ فلسطینی را iبه شهادت رسانده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.