نتانیاهو برای نخستین بار صریحا از حمله به ایران صحبت کرد!

به گزارش خبرگزاری مهر، روزنامه الشرق الاوسط امروز در گزارشی با اشاره به افزایش شدت لحن برخی مقامات رژیم صهیونیستی درباره جنگ علیه ایران، مدعی شد : نتانیاهو برای نخستین بار صریحا از حمله به ایران صحبت کرد.

در این گزارش به اظهارات روز گذشته نخست وزیر رژیم صهیونیستی در مراسم فارغ التحصیلی برخی دانشجویان، اشاره شده که پنج تهدید اصلی رو در روی اسرائیل را برشمره بود.

نتانیاهو نخستین چالش بزرگ مقابل اسرائیل را موضوع برنامه هسته ای ایران دانست و گفت : تهدیدات موشکی، جنگ سایبری، دفاع از مرزها و انبارهای تسلیحاتی موجود در منطقه از جمله دیگر تهدیدات مقابل اسرائیل هستند.

از سوی دیگر به گزارش الحیات ، “ایهود باراک” وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در همین مراسم اظهار داشت: من به خوبی از خطرات و دشواری جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی! آگاه هستم، اما واضح است که تعامل با این خطر پیچیده تر و خطرناک تر است.

وی در این اظهارات از آنچه جامعه بین المللی خواند، تقاضا کرد پایان قاطعانه و سریعی برای برنامه هسته ای ایران رقم بزنند.

یک مسئول صهیونیست در گفتگو با سایت یدیعوت آحارونوت اعلام کرد: این اظهارات ایهود باراک تلاش شدیدترین تحریکات وی در مسئله حمله به ایران محسوب می شود.

خاطر نشان می شود انتشار چنین خبرهای هدفمند از سوی رسانه های عربی ضد ایرانی در چارچوب جنگ روانی علیه ایران قلمداد می شود، چرا که صهیونیستها به خوبی به پیامدهای ناگوار هرگونه ماجراجویی نظامی علیه جمهوری اسلامی ایران آگاه هستند .


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.