نتایج آزمون کاردانی پیوسته سال ۹۱ دانشگاه آزاد اعلام شد

خبرگزاری آریا- نتایج آزمون کاردانی پیوسته سال دانشگاه آزاد اسلامی بر روی پایگاه اعلام نتایج مرکز آزمون قرار گرفت.
به گزارش آریا، شرکت کنندگان در آزمون کاردانی پیوسته سال ۹۱ دانشگاه آزاد می توانند از امروز، یکشنبه با مراجعه به پایگاه اعلام نتایج مرکز آزمون به نشانی www.azmoon.com و با وارد کردن مشخصات فردی شامل نام، نام خانوادگی، نام پدر و شماره شناسنامه و یا شماره داوطلبی و شماره شناسنامه ضمن مشاهده کارنامه از نتیجه آزمون خود مطلع شوند.
براساس نتایج اعلام شده، تعداد ۱۲۸ هزار و ۸۰۷ نفر در دوره های کاردانی پیوسته امسال دانشگاه آزاد پذیرفته شده اند که ۹۰ درصد داوطلبان شرکت کننده در این آزمون را تشکیل می دهند.
در آزمون کاردانی پیوسته سال ۹۱، تعداد ۱۸۸ هزار و ۷۸۰ نفر ثبت نام کردند که از این تعداد ۱۴۲ هزار و ۷۸۷ نفر برابر ۷۶ درصد در جلسه آزمون حاضر شدند.
به گفته رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد اسلامی، ۲۴ درصد پذیرفته شدگان آزمون کاردانی پیوسته زن و ۷۶ درصد مرد هستند و بیش از ۹۵ درصد پذیرفته شدگان این آزمون در استان محل سکونت خود پذیرش شده اند.
اطلاعیه مربوط به چگونگی و مدارک لازم جهت ثبت نام پذیرفته شدگان این آزمون روز شنبه ۲۵ شهریور ماه از طریق پایگاه روابط عمومی مرکز آزمون به نشانی اینترنتی pubr-azmoon.com منتشر خواهد شد.
زمان ثبت نام پذیرفته شدگان در واحدهای دانشگاهی محل قبولی آنان روزهای چهارم و پنجم مهر ماه تعیین شده است.


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.