نتایج اجلاس تهران در نشست ژنو موثر خواهد بود/ از اجلاس تهران حمایت می‌کنیم

۰۸خردادماه،

اخضر ابراهیمی با صدور پیامی در نشست بین‌المللی سوریه در تهران تاکید کرد: نتایج حاصل از اجلاس تهران در اجلاس ژنو ۲ موثر خواهد بود و ما هم از نتایج اجلاس تهران حمایت خواهیم کرد.

به گزارش خبرنگار سیاست خارجی باشگاه خبرنگاران، مستقر در هتل آزادی در نشست بین‌المللی سوریه در تهران “اخضر ابراهیمی” نماینده سازمان ملل در سوریه در پیامی تاکید کرد:

برگزاری اجلاس این چنینی در تهران از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و تاثیر زیادی را بر منطقه و جهان از خود به جای خواهد گذاشت.

آمارهای شگفت انگیزی در مورد بحران سوریه پیش رو داریم چرا که ۴ میلیون آواره سوری در کشورهای همسایه، ۸۰ هزار کشته و صدها هزار مجروح نتیجه این بحران است.

جناب رئیس اجازه بدهید ما با شما هم صدا شویم و در ملاقات لابروس و جان کری در روز هفتم ماه جاری توافقی مبنی بر برگزاری کنفرانس بین‌المللی به منظور اجرای تعهدات ژنو ۱ ایجاد شود.

ما تلاش می‌کنیم که از همین اجلاس حمایت کنیم و توافق روسیه و آمریکا را مثبت ارزیابی می‌کنیم و ظاهرا این اولین گام است که باید مفید و موثر واقع شود.

بایستی احساس مسئولیت کنیم و به این اجلاس چشم دوخته‌ایم و امیدواریم نتایج مثبت و مطلوبی داشته باشد و همه شهروندان سوریه از این درد و رنج خارج شوند.

انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.