نتایج مرحله اول المپیادهای دانش‌آموزی تا ۲۰ اسفندماه اعلام خواهد شد

۱۳م اسفند ،

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان اعلام کرد :

مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان از اعلام نتایج مرحله اول آزمون المپیادهای علمی دانش آموزی تا ۲۰ اسفندماه خبرداد.

 
به گزارش خبرنگار اجتماعیممتازنیوز، مرکز ملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان  با اعلام  این نکته که در تلاش است تا نتایج پیش از پایان سال  اطلاع رسانی شود، اظهارکرد : این امر در راستای فراهم سازی فرصت لازم برای بهره برداری  دانش آموزان پذیرفته شده از تعطیلات نوروز به منظور آماده سازی آنان برای مرحله دوم المپیادها می باشد.
 
این مرکز با اظهار این نکته که  در مرحله اول المپیادهای علمی دانش آموزی در مجموع ۱۵۳ هزار و ۷۰۰ نفر شرکت داشته اند ، تصریح کرد: تصحیح پاسخنامه ها توسط دستگاه های مربوطه آغاز شده است و با توجه به خط برشی که توسط ۷ کمیته علمی مشخص خواهد شد، تعداد پذیرفته شدگان مرحله اول ، تعیین می گردد.
 
مرکزملی پرورش استعدادهای درخشان و دانش پژوهان جوان  آموزش وپرورش با اشاره به اینکه تعداد پذیرفته شدگانی که برای این المپیادها درنظر گرفته می شود، از یک برآورد علمی ناشی می شود ، خاطرنشان کرد: در سال قبل ۵ هزار و ۸۰۰ نفر در مرحله اول پذیرفته شدند و امسال نیز با توجه به ظرفیت های علمی موجود اشخاص شرایط پذیرفته خواهند شد.  /ل


باشگاه خبرنگاران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.