نتایج کنکور دکتری فردا اعلام می شود

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

خبرگزاری آریا-نتایج آزمون در روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

به گزارش خبرگزاری آریا، کنکور دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۳ برای پذیرش دانشجو در ۸ گروه آموزشی و ۲۶۷ کد رشته امتحانی با تعداد ۲۴۰ هزار و ۳۶۱ داوطلب که از این تعداد ۱۰۲ هزار و ۲۳۴ نفر زن و ۱۳۸ هزار و ۱۲۷ نفر مرد بودند در صبح جمعه ۱۶ اسفند ۹۲ در ۵۳ شهرستان مختلف کشور برگزار شد.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور دربارهٔ زمان اعلام نتایج آزمون دکتری سال ۹۳ اظهار داشت:نتایج آزمون در روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.

خدایی در خصوص ظرفیت پذیرش دوره دکتری نیمه متمرکز سال ۹۳ اظهار داشت:این ظرفیت با توجه به پذیرش در دوره های روزانه، نوبت دوم و پردیس های دانشگاهی حدود ۱۲ هزار نفر تعیین شده است.

رئیس سازمان سنجش افزود:ظرفیتی که برای این دوره پذیرش در دوره دکتری نیمه متمرکز از سوی دانشگاه ها اعلام شده است ۱۱ هزار و ۹۸۰ نفر است که نسبت به سال قبل حدود ۱۵۰۰ نفر افزایش داشته است.

وی افزود:ظرفیت در دوره سال ۹۲ حدود ۱۰ هزار و ۵۰۰ نفر بود که در نهایت پس از اعمال مرحله تکمیل ظرفیت تعداد ۱۱ هزار و ۳۴۴ نفر قبول شدند.

رئیس سازمان سنجش خاطرنشان کرد:البته ممکن است در این دوره نیز پس از طی مراحل آزمون، مرحله تکمیل ظرفیت نیز داشته باشیم که در آن زمان تعداد قبولی ها افزایش خواهد یافت.

وی یادآور شد: هزینه نوبت دوم و پردیس های دانشگاهی بر اساس تصمیم هیات امنای دانشگاهها اعمال می شود.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور دربارهٔ زمان اعلام نتایج آزمون دکتری سال ۹۳ اظهار داشت: نتایج آزمون در روز یکشنبه ۳۱ فروردین ماه ۹۳ از طریق سایت سازمان سنجش اعلام می شود.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.