نتایج اولیه آزمون دستیاری

۱۱خردادماه،

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت در گفت‌وگو با فارس:
نتایج اولیه آزمون دستیاری، قبل از انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌شود

رئیس مرکز سنجش آموزش وزارت بهداشت گفت:

نتایج اولیه آزمون دستیاری تخصصی پزشکی که قبلاً زمان اعلام آن ۲۵ خرداد اعلام شده بود،زودتر از این زمان و قبل از انتخابات ریاست جمهوری اعلام می‌شود.
 غلامرضا حسن زاده در گفت‌وگو با خبرنگار بهداشت‌ودرمان فارس افزود: چهلمین دوره آزمون دستیاری تخصصی پزشکی پنجشنبه ۵ اردیبهشت برگزار شد و از ۱۵ هزار و ۵۰۰ داوطلب ثبت نام کرده،‌۱۲ هزار و ۵۵۰ نفر در جلسه امتحان شرکت کردند.
وی گفت: کلید نهایی سوالات این آزمون نیز از ساعت ۱۴ دیروز در پایگاه اینترنتی سنجش آموزش پزشکی انتشار یافته است و در دسترس داوطلبان این آزمون است.
حسن زاده افزود: پیش از این اعلام شده بود که نتایج اولیه این آزمون ۲۵خرداد اعلام می‌شود اما خوشبختانه روند تصحیح پاسخنامه‌ها سرعت خوبی دارد و این مژده را به داوطلبان می‌دهیم که نتایج اولیه این آزمون زودتر از زمان اعلام شده و قطعاً قبل از انتخابات ریاست جمهوری یعنی قبل از ۲۴ خرداد اعلام می‌شود.
وی گفت: چهلمین آزمون دستیاری تخصصی پزشکی در ۲۷ رشته برگزار شد و حدود ۲هزار و ۲۰۰ نفر در این آزمون پذیرفته نهایی می‌شوند. آزمون دستیاری بعدی نیز ۸ اسفند امسال برگزار می‌شود.

منبع بازار کار

برچسب ها: آزمون دستیاری، آزمون دستیاری۹۲، زمان آزمون دستیاری۹۲، پایگاه اینترنتی سنجش آموزش پزشکی، نتایج اولیه آزمون دستیاری،، نتایج اولیه آزمون دستیاری،۹۲، نتیجه آزمون دستیاری۹۲

آگهی استخدام ممتازنیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.