نتیجه بازی استقلال و تراکتورسازی ۱۶ آبان ۹۳ + فیلم

به گزارش “ممتازنیوز”، در ورزشگاه یادگار امام(ره) شهر تبریز، دو تیم تراکتورسازی و استقلال تهران به مصاف هم رفتند. این دیدار در نهایت با تساوی دو بر دو به پایان رسید.


https://www.momtaznews.com/wp-content/uploads/2014/11/501e7da37aeacbe82e58ac8c2afa65311.jpg


هفته چهاردهم لیگ برتر، ساعت:۱۶:۳۰، ورزشگاه یادگار امام تبریز، تماشاچی:۵۰هزار نفر
داور: علیرضا فغانی؛ کمک ها: علی میرزا بیگی ، تورج عیوض محمدی
اخطار: خالد شفیعی (۴۲) از تراکتورسازی، جاسم کرار (۵۷) از استقلال
گل: برهانی ۶۲، صادقی ۹۵ برای استقلال؛ ثاقبی ۷۵، ادینهو ۸۶ برای تراکتور

تراکتورسازی: حامد لک، خالد شفیعی، میرهانی هاشمی، محمد ایران پوریان، حبیب گردانی، شاهین ثاقبی، فرشاد احمدزاده، احمد کامدار، ادینهو، محسن دلیر(۸۵ محمد ابراهیمی) و شهریار شیروند (۶۴ سامان نریمان جهان)
سرمربی: رسول خطیبی

استقلال: محسن فروزان، خسرو حیدری، امیر حسین صادقی، حنیف عمران زاده، پژمان نوری، آرش برهانی(۶۷ یعقوب کریمی)، محمد قاضی(۹۱ خرسندنیا)، سجاد شهباززاده، کرار جاسم(۸۱ هرایر مگوییان)، آندرانیک تیموریان و امید ابراهیمی
سرمربی: امیر قلعه‌نویی

شرح گل:
۰-۱(استقلال): آرش برهانی در یک حرکت انفرادی از گوشه محوطه جریمه نفوذ کرد که توپ را به کنج دروازه فرستاد که وارد دروازه شد.
(۱-۱)تراکتورسازی: شاهین ثاقبی با دریافت توپ در محوطه جریمه به عرض زد و با جا گذاشتن حنیف عمران زاده با پای چپ دروازه فروزان را باز کرد. او پس از گل به سمت هواداران رفت سلام نظامی داد.
۲-۱(تراکتورسازی): ادینهو روی پاس احمدزاده با فرار از چنگ مگوئیان با فروزان تک به تک شد و با ضربه دقیق گل پیروزی تیمش را به ثمر رساند.این مهاجم برزیلی بعد از گل لحظات فوق العاده ای را درست کرد.
۲ ـ ۲(استقلال): دو مدافع وسط استقلال در ۵+۹۰ برای تیمشان سرنوشت ساز شدند. عمران زاده روی یک توپ بلند صادقی را صاحب توپ کرد و ضربه روی پای صادقی از پای سر لک وارد دروازه تراکتورسازی شد تا قهرمانی تراکتور در نیم فصل فعلا به تاخیر بیافتد.

شرح بازی:
بازی تهاجمی تراکتورسازی با حداقل برداشت این تیم به پایان رسید. آنها در شرایطی که می توانستند با کمی صبر و حوصله بازی را نگه دارند و قهرمانی شان را در نیم فصل قطعی کنند، بر اثر یک غفلت با ناراحتی زمین را ترک کردند. تراکتورسازی با کسب پیروزی مقابل استقلال باتجربه فقط ۱۰، ۱۵ ثانیه فاصله داشت اما ناگهان امیرحسین صادقی پیشتاخته بازی را با یک ضربه فرصت طلبانه مساوی کرد. بازیکنی که هیچ کس انتظار حضورش در آن موقعیت را نداشت.
این بازی پرماجرا بعد از یک نیمه کسل کننده با گل برهانی از پیله احتیاط بیرون آمد، زمانی که تراکتور سراپا حمله شد و دوبار با ضربات شاهین ثاقبی و لوسیانو ادینهو به آستانه پیروزی رسید اما در شرایطی که همه تبریزی ها خود را برای پیروزی آماده کرده بودند، این امیرحسین صادقی بود که یکی از حساس ترین گل های عمر خود را به ثمر رساند. گلی که استقلال را با روحیه به دربی می فرستد. صادقی با این گل قهرمانی تیم سابقش تراکتور در نیم فصل را یک هفته به تعویق انداخت، اگرچه به نظر نمی رسد سپاهان بتواند فاصله گل تفاضل گل ۷تایی خود با تراکتور را جبران کند. این مسابقه تماشایی که در ورزشگاهی مملو از تماشاچی برگزار شد، از آن رقابت هایی است که فوتبال ایران به آن نیاز دارد.

دقایق حساس:
دقیقه ۱۵: جاسم کرار از راه دور ضربه ایستگاهی زد که لک بعد از برخورد توپ به زمین توپ را در آغوش گرفت.
دقیقه ۲۲: در عمق بازیکنان تراکتور به ادینهو پاس دادند که او جلو رفت و گل زد اما داور آفساید اعلام کرد.
دقیقه ۵۵: محسن دلیر پشت محوطه جریمه از بین دو مدافع استقلال توپ ربایی کرد و شوت زیبایی زد که توپش به تیرک خورد و بیرون رفت.
دقیقه ۶۴: کرنر جاسم کرار در محوطه جریمه تراکتورسازی با ضربه سر حنیف عمران زاده همراه شد که حبیب گردانی توپ را از روی خط بیرون کشید.

 

باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. saeed:

    حالا هم شما رضایت ندین. عزیزم ۶۵۰۰۰تو خود استادیوم گفته شد. که باز کم گفته شد. چرا نمیتونین چشم دیدن تراختور و تورکها را داشته باشین؟

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.