نتیجه بازی های امروز لیگ برتر

۲۶ام بهمن ،

تساوی؛ اولین دستپخت پرویز مظلومی در آلومینیوم/مس،ذوب آهن را برد تا پرسپولیس سقوط کند

بازی تیم های آلومینیوم هرمزگان و نفت آبادان دو بر دو مساوی شد و دیدار مس کرمان و ذوب آهن هم با نتیجه دو بر یک به نفع کرمانی ها به پایان رسید.

به گزارش خبرآنلاین؛تساوی اولین نتیجه ثبت شده در کارنامه پرویز مظلومی در آلومینیوم هرمزگان است.او و تیمی که به تازگی هدایتش را بر عهده گرفته است در ادامه بازی های هفته بیست و ششم لیگ برتر به مصاف نفت، در آبادان رفتند.دیداری که پس از نود دقیقه تلاش با تساوی یک بر یک به پایان رسید.آلومینیومی ها که وضعیت بهتری نسبت به نفت آبادان در جدول رده بندی دارند با هدایت پرویز مظلومی و تا دقیقه ۵۹ از حریف خود پیش بودند اما در این دقیقه والری آلکسانیان برای نفت گلزنی کرد تا تک گل میثم مجید که در دقیقه ۱۵ به ثمر رساند بی اثر شود.در ادامه بازی شاگردان مظلومی توسط میلاد میداودی (در دقیقه ۷۲) به گل دوم خود هم رسیدند اما این گل توسط روح الله عرب(در دقیقه ۸۵)جبران شد تا امتیاز بین دو تیم تقسیم شود.

با این تساوی نفتی ها از قعر جدول تکان نخوردند و فقط به امتیاز ۱۶ رسیدند.هرمزگانی ها هم وضعیتی مشابه دارند و بدون تغییر در جدول رده بندی فقط به امتیاز ۲۶ رسیدند و در رده چهاردهم باقی ماندند.

در دیگر بازی از هفته بیست و ششم دو تیم مس و ذوب آهن در اصفهان به مصاف هم رفتند که این بازی با دو گل به نفع مسی ها به پایان رسید. مصطفی شجاعی(در دقایق ۱۶ و ۸۴)برای مس و سپهر حیدری(در دقیقه۴۷)برای ذوب آهن گلزنی کردند.با این پیروزی مس کرمان جانشین ملوان در رتبه ششم جدول رده بندی شد و سبب شد تا پرسپولیس یک پله دیگر به پایین جدول سقوط کند.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.