نتیجه مسابقات لیگ قابل پیش بینی است

۲۲ آبان ،

مسئول تیم بدمینتون کلوای مازندران گفت: فدراسیون باید در نحوه جذب بازیکنان ملی پوش در تیم ها تجدید نظر کند چرا که این امر از هیجان مسابقات می‌کاهد.

افشار راغب، مسئول تیم بدمینتون کلوای مازندران، در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: سال قبل تیم ما در لیگ دسته یک حضور داشت و با قهرمانی در این بخش امسال به لیگ برتر پیوست.

وی با بیان اینکه امسال با بعضی ملی پوشان قرارداد داریم گفت: نگین امیدی پور و سحر وقتی در تیم ما حضور دارند، صابره کبیدی نیز در ابتدا با ما قرار داد بست اما بدون هماهنگی این قرار داد را لغو کرد و اکنون به دنبال یک ورزشکار دیگر هستیم.

راغب از حضور بازیکن خارجی در تیم کلوا خبر داد و گفت: این بازیکن اندونزیایی ۲۸ آبان ماه سال جاری وارد ایران می‌‌شود و از اول آذر ماه در مسابقات لیگ برتر به مصاف حریفان می‌رود.

وی ادامه داد: قرار بود بازیکن خارجی تیم ما مربی ملی پوشان نیز باشد اما به سبب سن کم این امر ممکن نیست ولی چون مدتی در سنگاپور مربیگری کرده می‌تواند در کنار آزیتا احمدی، مربی تیم بدمینتون بازان تیم کلوا کمک کند.

مسئول تیم کلوا مازندران در خصوص کیفیت لیگ امسال خاطر نشان کرد:لیگ سال قبل با کیفیت خوبی برگزار شد اما تراکم ملی پوشان در تیم ها باید تغییر کند چرا که از الان نتیجه لیگ مشخص است و این امر از هیجان مسابقات می‌کاهد./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.