نجات از سیاهچال مخوف ناپدری روانی!

به گزارش ممتازنیوز، این نوجوان ۱۸ ساله به خاطر حبس خانگی دچار سوءتغذیه شدیدی شده به طوری که هنوز برخی از دندان‌‌های شیری دوران کودکی در دهانش باقی‌مانده است. وزن این زندانی محکوم از خشونت ناپدری با وجود ۱۸ سال سن ۴۰ کیلوگرم است و قدی در حدود ۵/۱ متر دارد.
به گفته پلیس لس‌آنجلس؛ راز این زندان مخوف زمانی آشکار شد که مأموران گارد ویژه پلیس به مردی که در ایستگاه اتوبوس در حال گدایی بود ظنین شدند.
مأموران به بازجویی از او پرداختند و سرانجام پرده از راز چندین ساله این ناپدری روانی برداشتند.
مأموران پلیس پس از ورود به خانه‌ این مرد به سیاهچال زیرزمینی‌اش راه یافتند و نوجوان را نجات دادند.
«پل کامر» ناپدری روانی به کارآگاهان پلیس گفت: فرزند خوانده‌ام قصد داشت بازیگر شود و من برای این که جلوی تصمیمش را بگیرم، او را در خانه محبوس کردم.
نوجوان جورجیایی سال‌‌ها در یک اتاق کثیف و تاریک در زیرزمین حبس شده بود و ناپدری‌اش تنها یک وعده سوپ غلات به وی می‌داد.
خواهران این نوجوان به پلیس گفتند: آنها حتی نمی‌دانستند قیافه برادرشان چه شکلی است و فقط صدای جیغ او را هنگام رفتن به حمام و درخواست غذا شنیده بودند.
به گفته کارآگاهان پلیس، ناپدری‌ این نوجوان بی‌گناه چندین‌بار او را تهدید کرده بود که اگر جیغ و فریاد راه بیندازد، قطعاً سرش را خواهد برید بنابراین وی همیشه ترس از کشته شدن به‌وسیله ناپدری‌اش را داشت.
“تام کول” دادستان لس‌آنجلس این پرونده را نشانه یکی از ننگین‌‌ترین اعمال ناپدری معرفی کرد و پل کامر قرار است به خاطر رفتار ظالمانه‌اش محاکمه شود.

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. نام شما...:

    خدا از این ناپدری کثیف و ظالم نگذرد،خیلی غم انگیز است 😢😢😢😢😢😢😢😢😢

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.