نجات معجزه‌ آسای دخترک پس از ۸ ساعت مرگبار

دختر بچه ‌۴ ساله انگلیسی که ۸ ساعت زیر اجساد اعضای خانواده‌اش زنده مانده بود نجات یافت.

یک دختر ۴ ساله انگلیسی که در کوهستان آلپ مدت ۸ ساعت زیر اجساد اعضای خانواده‌اش زنده مانده بود به طور معجزه‌آسایی نجات یافت.
پلیس فرانسه می‌گوید اعضای این خانواده که برای تفریح و تعطیلات به کوه‌‌های آلپ سفر کرده بودند در نزدیکی دریاچه آنس با شلیک گلوله کشته شده‌اند. در این حادثه پدر و مادر و مادربزرگ این دختر چهارساله کشته شده‌اند و او و خواهر ۸ ساله‌اش زنده مانده‌اند. پزشکان بیمارستان حال این دختر ۸ ساله را که بشدت زخمی شده است وخیم اعلام کرده‌اند. پلیس می‌گوید دختر ۴ ساله مدت ۸ ساعت زیر اجساد قربانیان قرار گرفته بود که امدادگران نجاتش داده‌اند.

به اعضای این خانواده تیراندازی شده و قاتل فرار کرده است. این جنایت در یک اردوگاه تفریحی اتفاق افتاده و قبلاً گزارش داده بودند که اعضای این خانواده در منطقه کوهستانی گم شده‌اند. هر دو دختر ۸ و ۴ ساله به بیمارستان گرونویل منتقل شده‌اند و بیمارستان به وسیله مأموران پلیس فرانسه محاصره شده است تا مبادا قاتل به سراغ آنها برود.

همه قربانیان درون یک ماشین BMW بوده‌اند که مورد اصابت گلوله قرار گرفته‌اند. به گفته پلیس دختر ۴ ساله نجات یافته زیر پا‌های مادرش خود را پنهان کرده بود و تا نیمه‌‌های شب زمانی که مأموران پلیس او را بیابند در همان وضع قرار داشت. او ۸ ساعت مرگبار را طی کرده است. گفته می‌شود دختر کوچک بشدت ترسیده و تحت تأثیر حادثه وحشتناک قرار گرفته است. مأموران پلیس می‌گویند این دختر ۴ ساله داخل اتومبیل در زیر پیکر خونین قربانیان قرار گرفته بود که یک افسر پلیس او و ماشین خانوادگی‌شان را پیدا کرد و متوجه جنایت شد.

یک منبع فرانسوی دراین‌باره گفت: حادثه در نزدیکی دریاچه آنس رخ داده و تمامی کشته‌شدگان روی بدن دختر ۴ ساله افتاده بودند. خواهر ۸ ساله او هم که ۳ بار مورد اصابت گلوله قرار گرفته با هلی‌کوپتر به بیمارستان منتقل شده است. پلیس ۱۵ پوکه گلوله در صحنه جرم یافته که از تفنگ ضارب شلیک شده است. کشته‌شدگان ۲ زن و یک مرد و یک کودک خردسال هستند.

با فاصله چند متری از صحنه حادثه قاتل هنگام فرار به یک مرد دوچرخه سوار نیز تیراندازی کرده و او را کشته است.

پلیس فرانسه بر این باور است که مرد دوچرخه سوار شاهد وقوع جنایت بوده و ضارب به سمتش شلیک کرده و او را کشته است. به گزارش پلیس انگیزه قاتل از کشتن اعضای خانواده، سرقت بوده است.

هویت مرد دوچرخه‌سوار هنوز مشخص نیست و پلیس معتقد است که این مرد قصد جلوگیری از سرقت مسلحانه از خانواده انگلیسی را داشته ‌که او نیز کشته شده است.

اریک میلود دادستان به روزنامه‌نگاران گفته که دختر ۸ ساله در بخش مراقبت ویژه تحت معالجه بستری شده و تحقیقات بیشتر پلیس در دست بررسی است.

وی اضافه کرد: این منطقه در نزدیکی مرز سوئیس و ایتالیا قرار دارد و همه ساله گردشگران انگلیسی زیادی به این نقطه سفر می‌کنند. هنوز هیچ‌کس در این رابطه دستگیر نشده است و به نظر می‌رسد انگیزه قتل‌‌ها سرقت مسلحانه بوده است.


ممتازنیوز/momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.