نجات ۲ برادر از مرگ

  عکس های جذاب امروز ارسال برای دوستان

شرور زندانی در مواجهه حضوری با دو شاکی پرونده، تصور نمی‌کرد آنها را بار دیگر زنده ببیند.متهم در بازجویی پلیسی ادعا کرد، سرکرده باند شرارت به نام «مجتبی»، سند و مدارک شاکیان و ۲۵ میلیون تومان پول آنها را سرقت کرده است.

به گزارش جام‌جم، سرکرده یک باند شرارت و زورگیری به نام مجتبی، پس از آن‌که با سپردن وثیقه تا روز دادگاه از زندان آزاد شده بود، بار دیگر گروه جدیدی تشکیل داد و جرایمش را از سر گرفت که با شکایت دو مرد، این متهم و همدستان او تحت تعقیب پلیس آگاهی شهریار در غرب استان تهران قرار گرفتند.

دستگیری دو متهم

جستجوهای پلیسی ادامه داشت تا این‌که اوایل شهریور امسال ماموران مخفیگاه «مجتبی» و یکی از همدستان او را پیدا کردند و آنها دستگیر شدند.

متهمان در بازجویی مقدماتی اعتراف کردند به صورت گسترده از مردم اخاذی و زورگیری می‌کرده‌اند.

در حالی که تحقیقات برای مشخص شدن دیگر جرایم متهمان و شناسایی دیگر اعضای فراری این باند ادامه داشت، یک مرد، یک زن و دو برادر با حضور در پلیس آگاهی از متهمان شکایت کردند و معلوم شد همگی در دام متهمان گرفتار شده و اموالشان از سوی آنها به سرقت رفته است.

شناسایی متهم سوم در زندان

با شکایت شاکیان، متهمان بازجویی شدند و اعتراف کردند در جریان این سرقت‌ها یکی از دوستانشان نیز با آنها همدست بوده و دو برادر شاکی را سارقی به نام سعید با ضربه چاقو زخمی کرده و از مخفیگاه او بی‌اطلاع هستند.

در پی این اظهارات، سعید‌ ـ متهم فراری ـ تحت تعقیب قرار گرفت و معلوم شد او به اتهام دیگری دستگیر و روانه یکی از زندان‌های کرج شده است.

با به‌دست آمدن این سرنخ، ماموران اداره آگاهی شهریار چند روز پیش با هماهنگی دادیار شعبه هشتم دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان شهریار، سعید ـ متهم ـ را از زندان تحویل گرفتند و به تحقیق از او پرداختند.

مرد زندانی در بازجویی مقدماتی به تناقض‌گویی پرداخت و ادعاکرد دو برادر راکه شاکیان پرونده هستند، زخمی نکرده و از سرقت اموال آنها بی‌خبر است.

نجات معجزه‌آسای دو برادر از مرگ

در این مرحله دو مرد شاکی که برادر بودند به پلیس گفتند روز حادثه متهم آنها را با قمه زخمی کرده و همراه مجتبی ـ سرکرده باند ـ گردنبند طلا، مدارک و ۲۵ میلیون تومان پول آنها را سرقت کرده و پس از تخریب خودرو به گمان این‌که آن دو را کشته‌اند، از محل متواری شدند.

با شکایت شاکیان و مواجهه حضوری آنها با متهم، این‌بار مرد زندانی که راهی جز بیان حقیقت نداشت به جرم خود اعتراف کرد.

مرد زندانی تصور می‌کرد قاتل است

متهم گفت: روز حادثه مجتبی با من تماس گرفت و خواست برای زورگیری و سرقت اموال مردی به یکی از محله‌های شهریار بروم. آنجا مجتبی و یکی از همدستانم حضور داشتند. آنها راه مردی را سد کرده و به زور از او پول می‌خواستند، اما مرد جوان مقاومت می‌کرد.

متهم اضافه کرد: من به آنها ملحق شدم. مرد جوان را کتک زدیم. مجتبی گردنبند طلای او را سرقت کرد. در این موقع راننده خودرویی در نزدیکی‌مان توقف کرد و پس از پیاده شدن به سمت ما آمد و فریادزنان گفت برادرم را رها کنید. در این لحظه آن دو برادر از دستمان گریختند و با سوار شدن به خودرو قصد فرار داشتند که قمه به دست به آنها حمله کردیم و هر دو را به کمک همدست دیگرمان از خودرو بیرون آوردیم.

متهم یادآور شد: آن دو برادر دوباره قصد فرار داشتند که من با قمه آنها را زخمی کردم که هر دو نقش زمین شدند. در این لحظه همدستم ـ مجتبی ـ پول و مدارک آنها را از داخل خودرو سرقت کرد، خودرو را نیز من تخریب کردم. به گمان این‌که آنها را کشته‌ام، فرار کردم و پس از من دیگر همدستانم متواری شدند.

بنا بر این گزارش، متهم با قرار قانونی روانه زندان شد و قرار است بزودی و پس از مواجهه حضوری با سرکرده باند ـ مجتبی ـ‌ راز دیگر جرایم این باند فاش شود.

گردآوری : پایگاه اینترنتی ممتازنیوز

www.persianv.com
تاریخ ارسالSeptember 29, 2012 06:39 PM  تعداد مشاهده: ۲۹

بازدید از صفحه اول


حوادث

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.