نجفی:منظور از “پ.ش” پسر شجاع است!

آوردن مخفف اسامی متخلفان به شوخی میان مردم تبدیل شده است به طوریکه “پ. ش” را پسر شجاع و “پ.پ.ش” را پدر پسر شجاع می‌خوانند.

مهر: عضو کمیسیون برنامه و بودجه شورای شهر تهران در جریان حسابرسی از سازمان توسعه فضاهای فرهنگی با بیان اینکه اعلام بدهکاران شهردرای سبب فشار افکار عمومی به این افراد می‌شود گفت: آوردن مخفف اسامی متخلفان به شوخی میان مردم تبدیل شده است به طوریکه “پ. ش” را پسر شجاع و “پ.پ.ش” را پدر پسر شجاع می‌خوانند.
 
محمد علی نجفی در جلسه روز علنی سه شنبه شورا با اشاره به بدهی ۶ میلیاردی به شهرداری و در خواست اعضای شورا برای طرح این موضوعات در جلسه غیر علنی گفت: چه اشکالی دارد مردم از این نام ها آگاه باشند . شاید فشار افکار عمومی این افرادرا مجبور کند بدهی های خود را به شهرداری پرداخت کنند .
 
وی ادامه داد: جریان آزاد اطلاعات در برخی از کشورها سبب استعفا و ترک کشور مسئولی که در هنگام استخدام یک ماهه یک مستخدم مالیات پرداخت نکرده بود شد . اما یک بدهکار ۶ میلیاردی مدت ها از رانت استفاده می کند و هیچ اعتراضی نیز به او نمی شود .
 
وی با انتقاد از مخفف کردن اسامی متهمان و متخلفان گفت: چرا این اسامی را کامل عنوان نمی کنید. الان این شوخی در میان مردم جا افتاده است که پ. ش پسر شجاع و پ.پ ش پدر پسر شجاع است اما در صورت شفافیت اطلاعات چنین مشکلی به وجود نمی آمد که شخصی دو سال بدهی ۶ میلیاردی خود را ندهد .
 
چمران در پاسخ به نجفی گفت: اگر این اطلاعات دقیق بود حتما اسامی را اعلام می کردیم اما این تنها یک گزارش حسابرسی است .    


پایگاه خبری تحلیلی ممتاز | Momtaz News

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.