نحوه انتقال و مهمانی در پیام نور/تمهیدات ویژه برای دانشجویان شاهد

71-35.jpg

معاون آموزش و سنجش دانشگاه پیام نور نحوه انتقال و مهمانی دانشجویان در دانشگاه پیام نور را تشریح کرد.

به گزارش سرویس دانشگاهی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)، دکتر معتمدی در خصوص شرایط و نحوه نقل و انتقالی و تغییر رشته و تعیین مرکز محل آزمون در سال تحصیلی جدید، گفت: دانشجویان متقاضی مهمان براساس تاریخ‌های اعلام شده در تقویم آموزشی دانشگاه درخواست خود را از طریق سیستم گلستان ارائه و پس از موافقت مراکز مبداء و مقصد مهمان شدن اعمال می‌گردد.

وی افزود:‌دانشجویان متقاضی تغییر رشته و انتقال باید با مراجعه به سایت دانشگاه بر اساس تقویم آموزشی اعلام شده در تاریخ های مقتضی با ارائه درخواست کتبی به مرکز محل تحصیل اقدام نمایند.

وی همچنین در خصوص تعیین مرکز محل آزمون پایان ترم افزود: دانشجویان کارشناسی ارشد می‌توانند ۱ز ۲۰ آذر تا ۳۰ آذر با مراجعه به سایت گلستان مرکز محل آزمون خود را تعیین و در آزمون‌های پایان ترم در محل مرکز مورد نظر خود شرکت کنند.

معتمدی در خصوص تمهیدات انجام شده برای دانشجویان شاهد و ایثارگر گفت: دانشجویان شاهد و ایثارگر می‌توانند بعد از گذراندن یک نیمسال تحصیلی بدون اعمال هیچگونه محدودیتی با درخواست مهمان دائم در مقطع کارشناسی و کارشناسی ارشد ناپیوسته و مهمان موقت کارشناسی ارشد ( به جز درس پایان نامه) اقدام کنند.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.