نحوه صدور مدرک فارغ‌التحصیلی تغییر کرد

جام جم آنلاین: رییس واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد با اشاره به اخذ مجوز برای۱۵۰۰ رشته‌ بدون مجوز واحدهای علوم و تحقیقات، گفت: روند اعطای مدرک فارغ‌التحصیلی در واحدهای علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد تغییر کرد.

خسرو دانشجو ، با اشاره به اخذ مجوز مشروط برای رشته‌ها و پردیس‌های علوم و تحقیقات تا مهر ۹۱، اظهارداشت: در حال حاضر همه رشته‌ها برای دو سال مجوز اخذ کرده‌اند ولی زمانی که بنده مسئوولیت را پذیرفتم حدود ۱۵۰۰ رشته محل در علوم و تحقیقات بدون مجوز فعالیت می‌کردند.

وی  در خصوص وضعیت مدارک فارغ‌التحصیلان واحدهای بدون مجوز دانشگاه آزاد، گفت: در گذشته واحدهایی که مجوز نداشتند خود مدرکی نمی‌دادند و مدرکشان را از طریق واحد علوم و تحقیقات تهران اخذ می‌کردند و در مدارک هر دو آنها فقط عنوان «واحد علوم و تحقیقات» درج می‌شد و هیچ تفاوتی بین مدرک فارغ‌التحصیلی دانشجویان واحد علوم تحقیقات تهران و سایر استانها نبود که این موضوع بسیار مورد گلایه دانشجویان بود.

رییس واحد علوم تحقیقات دانشگاه آزاد در خاتمه با بیان اینکه این روند منصفانه نبود، گفت: این مشکل نیز مرتفع شده و از این پس مدارک هر واحد علوم تحقیقات با عنوان واحد مربوطه صادر خواهد شد و مدارک پردیس‌های علوم تحقیقات نیز تحت نظر واحدهای جامع همجوار خود مدارک را صادر خواهد کرد.(ایسنا)


jamejamonline.ir – 22 – RSS Version

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.