نخستین جلد کتاب مناظره توسط سازمان دانشجویان ایران انتشار یافت

گردآوری توسط گروه آموزش ممتازنیوز

  خبرگزاری آریا- دبیرخانه مسابقات ملی «مناظره»‌ سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی، مشروح مناظره‌ «مبانی نظری حکومت دینی» را در قالب کتاب منتشر کرد.
 به گزارش خبرگزاری آریا ، دبیرخانه مناظره دانشجویی با هدف مکتوب کردن مناظرات برگزار شده در سطح دانشگاه‌ها، کتاب اول، حاصل  از مناظره برگزار شده در دانشگاه تربیت مدرس را منتشر کرد.
بنابر این گزارش، این کتاب با موضوع «مبانی نظری حکومت دینی» است که از مناظره‌ای بین  دکتر صادق زیباکلام؛ استاد دانشگاه تهران و حجت الاسلام ذوالنوری؛ مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران حاصل شده است.
این دبیرخانه در ادامه این فعالیت در نظر دارد دیگر کتاب‌های مناظره با عنوان «دموکراسی لیبرال و مردم سالاری دینی»؛ مناظره بین ​دکتر زیبا کلام و دکتر محمدرضا مرندی؛ عضو هیئت علمی دانشگاه شهیدبهشتی،« صراط‌های مستقیم از عبدالکریم سروش»؛ مناظره بین حجت الاسلام سید محمود نبویان و علیرضا علوی تبار و بررسی کتاب «تسخیر لانه جاسوسی؛ سرانجام دانشجویان پیرو خط امام»؛ مناظره بین دکتر صادق زیباکلام و حجت الاسلام حمید رسایی را تا پایان سال جاری تولید و منتشر نماید.
یادآور می شود این مناظره‌ها با تلاش بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در این دانشگاه برگزار شده است.
    دبیرخانه مسابقات ملی مناظره سازمان دانشجویان مسابقات دانشجویی مناظره را برای اولین بار در سطح دانشگاه‌ها پایه گذاری کرده و ضمن برگزاری دو دوره از آن، مهیای برگزاری سومین دوره مسابقات ملی مناظره دانشجویی می‌شود.
    دانشجویان و علاقه‌مندان می‌توانند فایل pdf این مناظره‌ها را از پایگاه اینترنتی www.ISDC.ir دریافت نمایند.


خبرگزاری ممتاز به نقل از آریا
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.