نخستین شکست شاگردان ژوزه

 تیم فوتبال پرسپولیس که امروز در دومین دیدار تدارکاتی خود پیش از آغاز فصل جدید لیگ برتر در ورزشگاه درفشی فر و در حضور نزدیک به ۴۰۰ تماشاگر به مصاف آلومینیوم هرمزگان رفته بود در حالی که یک بر صفر از این تیم پیش بود، روی دو اشتباه فاحش شهاب گردان، بازی را ۲ بر یک واگذار کرد.

 پرسپولیس در این بازی با ترکیب شهاب گردان، محسن بنگر، سید جلال حسینی، مهرداد پولادی، حسین ماهینی، روبرتو سوسا، محمد نوری، علی کریمی، کریم انصاری فرد، حمیدرضا علی‌عسگر و هادی نوروزی به زمین رفت.

 در نیمه نخست اتفاق خاصی روی دروازه‌ها رخ نداد و دو تیم با تساوی بدون گل به رختکن رفتند. در نیمه دوم پرسپولیس همه بازیکنان خود را به غیر از شهاب گردان تغییر داد و محمد قاضی، امیرحسین فشنگچی، غلامرضا رضایی، رضا نورمحمدی، مهدی مهدوی کیا، جواد کاظمیان، سامان آقازمانی، حسین کنعانی، علی اسماعیل‌زاده و خانزاده به زمین بازی آمدند.

 در دقیقه ۶۳ روی حرکت خوب علی کریمی و پاسی که حسین ماهینی به درون محوطه جریمه فرستاد، کریم انصاری فرد به زیبایی پرسپولیس را پیش انداخت. ۵ دقیقه پس از این گل و روی حمله آلومینیوم توپی که در اثر شوت آرام و زمینی سعید رهرو در حالی که روی زمین نه چندان هموار ورزشگاه درفشی‌فر در حرکت بود، به سادگی از زیر دستان شهاب گردان وارد دروازه شد تا گل تساوی روی اشتباه این دروازه‌بان به ثمر برسد.

 در دقیقه ۸۵ و در حالی که پرسپولیس برای زدن گل دوم تلاش می‌کرد، آلومینیوم روی یک ضد حمله صاحب ضربه کرنر شد که این کرنر با اشتباه مجدد شهاب گردان در خروج از دروازه، به بازیکن تیم هرمزگانی رسید و او به آسانی دروازه خالی پرسپولیس را برای دومین بار باز کرد.

 علی پروین، حمید درخشان و مصطفی قنبرپور از پیشکسوتان پرسپولیس در ورزشگاه شاهد این بازی بودند.

 شهاب گردان در حالی در این دیدار دو اشتباه منجر به گل انجام داد که در دیدار نخست هم عملکرد خوبی نداشت، اما از پاسخ دادن به خبرنگاران درباره‌ی اشتباهاتش طفره رفت و گفت: “نپرسید چرا توپ‌ها را دو ضرب می‌گیرم!”

 در لحظاتی که آلومینیوم از پرسپولیس عقب بود اعتراض مولایی بدنساز این تیم به داور که پیشتر در پرسپولیس هم فعالیت می‌کرد موجب واکنش یکی از هواداران پرسپولیس شد که نزدیک بود این مشاجره به درگیری لفظی بین دو نفر ختم شود.

 پرسپولیس پیش از این هم در دیدار دوستانه‌ی دیگری مغلوب صبا شده بود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.