نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی در کیش

گردآوری شده به همت گروه فرهنگ خبرگزاری ممتازنیوز

بنیاد ملی مد و لباس برگزار می‌کند:

نخستین نمایشگاه مد و لباس ایرانی اسلامی به همت بنیاد ملی مد و لباس و با همکاری منطقه آزاد کیش در جزیره کیش برگزار می‌شود.

حمید قبادی مشاور معاون هنری وزیر ارشاد با اعلام این خبر به خبرنگار هنرآنلاین گفت: با توجه به توسعه فعالیت‌های حوزه مد و لباس در کشور و همچنین با نگاه کاربردی کردن آثار برگزیده جشنواره‌های مد و لباس، نمایشگاه عرضه محصولات برگزیده با الگوهای اسلامی ایرانی در منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود.

وی افزود: در این نمایشگاه که با همکاری بنیاد ملی مد و لباس و جشنواره تابستانی منطقه آزاد کیش برگزار می‌شود بیش از ۲۵ موسسه طراحی و تولید لباس شرکت می‌کنند و هدف از برگزاری این نمایشگاه ارائه الگوهای تازه، رقابت با محصولات مشابه غیر ایرانی، تبلیغات و معرفی آثار برگزیده، بهره‌گیری از فرصت‌های عرضه محصولات، امکان تولید و عرضه صنعتی و حرفه‌ای در بازارهای منطقه آزاد کیش و ارائه الگوهای فرهنگی متناسب با شئونات ملی و دینی است.

وی ادامه داد: در این نمایشگاه از تعدادی از طراحان و تولیدکنندگانی که سابقه حضور در جشنواره‌های مختلف را داشته‌اند و دارای آثاری با نشان شیما می باشند دعوت شده و ثبت نام به عمل آمده است.

قبادی گفت: این نمایشگاه با حمایت جشنواره تابستانی کیش برگزار می‌شود و تسهیلات ویژه‌ای برای حضور طراحان در نظر گرفته شده است. به طور مثال برای انتقال آثار و محصولاتشان و اقامت در مدت نمایشگاه تدابیری اندیشیده شده و جشنواره تابستانی کیش با اختصاص فضای نمایشگاهی و بدون اخذ وجه حضور ۱۰ روزه طراحان را برنامه‌ریزی کرده است.

قبادی در پایان تصریح کرد: این نمایشگاه با نظارت محتوایی بنیاد ملی مد و لباس برگزار می‌شود و از ۲۸ مردادماه به مدت ۱۰ روز در محل جزیره کیش دایر است.

انتهای پیام/۳۱


آخرین خبرها
ماخذ: هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. asal:

    موضوع طرح پایانی من طراحی خانه ملی مد لباس در کیش به همین خاطر باید کاملا از ریز فضاها و برنامه فیزیکی این مجموعهاطلاع کافی داشته باشم میخواستم نحوه ارتباط با جناب آقای حمید قبادی رو به من بگید ممنون از همکاری شما.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.