نخستین پرواز سیرجان – مشهد انجام شد

۲۱ام بهمن ،

2-1050.jpg

با برقراری اولین پرواز در مسیر سیرجان – مشهد، زائران سیرجانی به حرم مطهر رضوی(ع) منتقل می‌شوند.

به‌گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) محمد نخعی – مدیرکل فرودگاه‌های استان کرمان گفت: در آستانه سی‌وچهارمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، زمینه انتقال زائران سیرجانی به مشهد مقدس فراهم شد و پروازهای این فرودگاه به ۱۶ پرواز در هفته ارتقا یافت.

وی گفت: این پرواز بر اساس درخواست شرکت هواپیمایی آسمان و با توجه به استقبال مردم از این مسیر پروازی دو بار در هفته انجام می‌شود.

نخعی افزایش پرواز در فرودگاه سیرجان را از شاخصه‌های تحول در این شهرستان توصیف کرد و گفت: تمام تلاش مجموعه فرودگاهی اداره‌ کل فرودگاه‌های کرمان برای ارائه بیشتر خدمات و تسهیلات متنوع به مردم است.

وی همچنین از راه‌اندازی پرواز در مسیر سیرجان – کیش در آینده‌ی نزدیک خبر داد و گفت: بنا داریم با افزایش و تعدد مسیرهای تازه، تعاملات خود با دیگر شهرهای کشور گسترش دهیم.

نخعی با اشاره به سفر چندی پیش رییس‌جمهوری به شهرستان سیرجان و تقاضای فرودگاه سیرجان برای پیوستن به مرز هوایی گفت: پیشنهاد پیگیری مرز هوایی از مصوبات دور دوم سفر ریاست جمهوری است و مقرر شد از سوی مقام عالی وزارت راه و شهرسازی پیگیری و ابلاغ شود.

فرودگاه سیرجان پیش از این میزبان ۱۴ پرواز در مسیرهای تهران و ایرانشهر بود.

این فرودگاه به‌ لحاظ قرارگرفتن در مسیر اتصال استان‌های یزد، هرمزگان و فارس از موقعیت ویژه‌ای برخوردار است و می‌تواند شاهد حضور مسافرانی از استان‌های همجوار باشد.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.