نخستین کنگره بین‌المللی مواد دندانی ایران فردا آغاز به کار می‌کند

۱۴م آذر ،

172-7.jpg

نخستین کنگره بین‌المللی مواد دندانی ایران با همکاری دانشکده دندانپزشکی دانشگاه علوم پزشکی تهران و انجمن دانپزشکی ایران از فردا(چهارشنبه ۱۵ آذر) به مدت ۳ روز در سالن شهید دکتر هدایت دانشکده دندانپزشکی تهران برگزار می‌شود.

به گزارش سرویس سلامت ایسنا، دکتر اکبر فاضل رئیس اولین کنگره بین‌المللی مواد دندانی ایران در آستانه برپایی این کنگره اظهار داشت: موضوع کنگره «بررسی تازه‌های مواد دندانی و پاسخ به نیازهای کلینیکی دندانپزشکان در خصوص محصولات دندانپزشکی» است.

وی ادامه داد: برنامه های این کنگره با رویکرد ارائه مطالب کاربردی در رشته‌های مختلف دندانپزشکی به صورت پانل‌های سخنرانی و پرسش و پاسخ در رشته‌های مختلف دندانپزشکی، کارگاه‌های عملی و آموزش دور میز، تله ویدئو کنفرانس و ارائه پوستر برگزار می‌شود.

دبیر شورای آموزش دندانپزشکی وزارت بهداشت افزود: پانل‌ سلول‌های بنیادین و مهندسی بافت، پانل تجهیزات دندانپزشکی، پانل زیبایی و رنگ و نیز پانل لیزر از برنامه های ویژه این کنگره محسوب می گردد.

دکتر فاضل گفت: در این کنگره هشت کارگاه با موضوعات رویکردهای نوین در دندانپزشکی زیبایی، ایمپلنت و مواد پیوندی، مهندسی بافت و بیومتریال، مواد دندانی دانش بازار و انتخاب، سرامیک‌های نوین و کاربردهای بالینی، نانوتکنولوژی و نانو مواد، انتخاب و نگهداری تجهیزات دندانپزشکی و کارگاه آموزشی دستیاران دندانپزشکی برگزار می‌شود.

علاقه مندان جهت کسب مطالب علمی بیشتر و ثبت نام می توانند به پایگاه اینترنتی کنگره به نشانی www.idmcongress2012.com مراجعه نمایند.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.