نرمش قهرمانانه همان قطعنامه ۵۹۸ است/معتقد به افشاگری‌ و بگم‌بگم‌های احمدی‌نژاد نبودم

اردیبهشت ۱۴۰۳

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه افشاگری باید مستندانه و براساس مدرک باشد گفت: بحث مافیای نفت و افشاگری‌های احمدی‌نژاد در مجلس باید اول به قوه قضاییه می‌رفت و سپس به مردم بیان می‌شد.

به گزارش خبرنگار احزاب ممتاز نیوز، اسدالله بادامچیان قائم‌مقام حزب موتلفه اسلامی با حضور در نشست تحزب، افق‌ها و چالش‌ها که به همت جامعه اسلامی دانشجویان در دانشگاه شهید رجایی برگزار شد، گفت: معنا و مفهوم حزب در فرهنگ اسلام ، مارکسیسم و لیبرال دموکراسی غرب چیست؟ مفهوم حزب در مکتب مارکسیسم و معنای فرهنگی آن کاملا با اسلام و غرب مغایرت دارد، چرا که مارکسیسم حزب را لازمه دیکتاتوری دانسته و معتقد است حزب از مجموعه طبقاتی خود حمایت می‌کند، بنابراین مارکسیسم تعریفی از حزب و دموکراسی ندارد.  
 
قائم مقام حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: در مکتب مارکسیست به محض به دست‌گیری حکومت، نظام تک‌حزبی کمونیست ایجاد می‌شود و در چنین حکومتی کسی جرات تشکیل حزب دوم را ندارد.  
 
بادامچیان با بیان اینکه مفهوم حزب در فرهنگ لیبرال دموکراسی نیز با مارکسیسم متفاوت است، اظهار داشت: غرب اعتقاد دارد برای به دست آوردن قدرت تشکیل می‌شود تا منافع ملی و اعضای خود را تامین کند که با مفهوم حزب در اسلام کاملا مغایر است.

قائم مقام حزب موتلفه اسلامی با بیان اینکه افشاگری باید مستندانه و براساس مدرک باشد، گفت: بحث مافیای نفت و افشاگری‌های احمدی‌نژاد در مجلس باید اول به قوه قضاییه می‌رفت و سپس به مردم بیان می‌شد.

این خبر تکمیل می‌شود


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.